AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Jeg er på kanten til overvektig. Har vel en BMI på 24,5 eller noe sånt. Jeg er i 30-årene og er fysisk aktiv og spiser forholdsvis sunt. Fettet er ganske jevnt fordelt. Er dette en dealbreaker for deg? Selv er jeg ikke opptatt av å finne noen modell. Jeg ønsker noen som ikke er anorektisk tynn eller med ekstrem fedme, men synes egentlig det meste kan være fint. Men vet at menn er mer visuelle. Hvor mye vil min vekt redusere sjansene mine på sjekkemarkedet? Tror jeg har et søtt ansikt, interessert i mange "manneinteresser" og vennlig væremåte. Anonymkode: c0106...cfe
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Ikke helt håpløst, men tror du vil score mye på å komme i litt bedre form Anonymkode: 46f1c...46a 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Ikke helt håpløst, men tror du vil score mye på å komme i litt bedre form Anonymkode: 46f1c...46a Jeg har prøvd hardt i sommer, men har ikke fått det til. For jeg har kuttet ut alt av godis og spiser mye grønnsaker. Spiser 2-3 måltider, da mye grønnsaker, og kanskje litt gulrøtter eller en frukt som mellommåltider. Jeg kommer til å fortsette å prøve, men jeg føler virkelig jeg har vært så flink, bare at det ikke synes på vekta. Jeg er usikker på om det er et eller annet jeg gjør feil. Kan også hende jeg bare er kalorioptimist. At jeg glemmer å regne med mat og rett og slett ikke får det med meg at jeg overspiser. Anonymkode: c0106...cfe
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har prøvd hardt i sommer, men har ikke fått det til. For jeg har kuttet ut alt av godis og spiser mye grønnsaker. Spiser 2-3 måltider, da mye grønnsaker, og kanskje litt gulrøtter eller en frukt som mellommåltider. Jeg kommer til å fortsette å prøve, men jeg føler virkelig jeg har vært så flink, bare at det ikke synes på vekta. Jeg er usikker på om det er et eller annet jeg gjør feil. Kan også hende jeg bare er kalorioptimist. At jeg glemmer å regne med mat og rett og slett ikke får det med meg at jeg overspiser. Anonymkode: c0106...cfe Hvor høy er du? Dette har vel mest å si på KG (håper jeg), men litt å si ellers også.. Anonymkode: b2be1...f5f
AprilLudgate Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd hardt i sommer, men har ikke fått det til. For jeg har kuttet ut alt av godis og spiser mye grønnsaker. Spiser 2-3 måltider, da mye grønnsaker, og kanskje litt gulrøtter eller en frukt som mellommåltider. Jeg kommer til å fortsette å prøve, men jeg føler virkelig jeg har vært så flink, bare at det ikke synes på vekta. Jeg er usikker på om det er et eller annet jeg gjør feil. Kan også hende jeg bare er kalorioptimist. At jeg glemmer å regne med mat og rett og slett ikke får det med meg at jeg overspiser. Anonymkode: c0106...cfe Men hva er målet ditt? Hvilken type livspartner ønsker du? Oppegående folk er ikke ekstremt opptatt av enkelte type faktorer, og ønsker iallefall ikke å bidra til uhelse. Dessuten er det ganske dumt å skulle tekkes en fyr som er idiot - så er man kjærester i 6-12 mnd før han begynner å hinte om at man har lagt på seg grunnet det nå ordinære kostholdet og aktivitetsnivået. Lev normalt, velg en som synes du er deilig nå. Og når du ikke kutter ALT som er godt. 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Du er på kanten til normalvektig, tenker jeg vi sier. Jeg tror du har gode sjanser, selv om bmi sier nada om hvem du er. Hva slags bygning og figur har du? Hvor trent er du? Hva slags kosthold og livsstil har du? Er du stabil, eller jojoslanker? Har du født? Trøstespiser du? Vektfokus og mas, er generelt turn off. Anonymkode: a9b54...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Jeg tenker du er fin akkurat som du er, uansett om BMI’ er 24, 26, 30, eller hva den måtte være😊 Både menn og kvinner har ulike preferanser, og det viktigste er jo å bli elsket for den man er, både på innsiden og utsiden😊 Anonymkode: 038cc...b99 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 Legger til at jeg iallefall vil ha en mann som elsker meg like høyt uansett om jeg går opp eller ned noen kilo, det har jo ingen verdens ting å si. Det er personlighet og kjemi som er viktig😊 Anonymkode: 038cc...b99 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 I følge BMI har jeg fedme.. Men det den skalaen der ikke tar hensyn til, er som flere skriver her, hvordan vekten er fordelt. Jeg elsker å trene styrke og jeg elsker å løfte tungt. Jeg har ikke en definert kropp, men jeg er sterk og har muskler. BMI tar ikke hensyn til dette. Tenker du heller skal se mer på hvordan kroppssammenfatningen er. Syns BMI er en helt gal måte å regne ut overvekt eller ikke på. Jeg er lav i tillegg, så det svekker jo mitt grunnlag. Anonymkode: 49ecf...efd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 Når du er såpass lite kresen selv så har du nok mange muligheter på datingmarkedet 🙂 Anonymkode: 1bbb1...59c
Tone83 Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Jeg er overvektig, men føler ikke det spiller stor rolle for interessen til menn. Bra menn også. Jeg er ikke kresen selv, personligheten er så og si 90% 1
Eloise12345 Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Målet må vel være å være den du er, og gjøre det beste ut av det. Det er sunt for helsen å trene. Og det er viktig. Men i en datingsituasjon så er det nok best å finne den som aksepterer deg for den du er. En som ikke er for overfladisk. Bare pass på å trene og gjøre det som er bra for helsen. Ikke gjør det bare for å imponere noen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 Grøss av sånne «ordtak» 🤢 Anonymkode: 99085...697 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 Samme som meg når jeg fant min mann, men jeg har veldig flott ansikt da, thi hi😎 Anonymkode: dadbb...be8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er på kanten til overvektig. Har vel en BMI på 24,5 eller noe sånt. Jeg er i 30-årene og er fysisk aktiv og spiser forholdsvis sunt. Fettet er ganske jevnt fordelt. Er dette en dealbreaker for deg? Selv er jeg ikke opptatt av å finne noen modell. Jeg ønsker noen som ikke er anorektisk tynn eller med ekstrem fedme, men synes egentlig det meste kan være fint. Men vet at menn er mer visuelle. Hvor mye vil min vekt redusere sjansene mine på sjekkemarkedet? Tror jeg har et søtt ansikt, interessert i mange "manneinteresser" og vennlig væremåte. Anonymkode: c0106...cfe Det var aldri noe problem for meg, i alle fall. Anonymkode: f523c...32d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er på kanten til overvektig. Har vel en BMI på 24,5 eller noe sånt. Jeg er i 30-årene og er fysisk aktiv og spiser forholdsvis sunt. Fettet er ganske jevnt fordelt. Er dette en dealbreaker for deg? Selv er jeg ikke opptatt av å finne noen modell. Jeg ønsker noen som ikke er anorektisk tynn eller med ekstrem fedme, men synes egentlig det meste kan være fint. Men vet at menn er mer visuelle. Hvor mye vil min vekt redusere sjansene mine på sjekkemarkedet? Tror jeg har et søtt ansikt, interessert i mange "manneinteresser" og vennlig væremåte. Anonymkode: c0106...cfe Som mann kan jeg være ærlig og si at du ville fått et bedre resultatet om du hadde gått ned noen kilo. Datingmarkedet er nådeløst. Det en ønsker å høre er at du er bra nok akkurat som du er. Men jeg regner med du ville høre sannheten. Det utrykket kan forøvrig også bli brukt som en hvilepute til ikke å ta handling. Når det er sagt er ikke Bmi-en din en dealbreaker. Du er jo fortsatt innenfor normalkurven. Jeg for min del ønsker heller et par kg. ekstra enn et par kg. for lite. Det blir først et problem når det går for langt i den ene eller andre retningen. Anonymkode: 101d6...eb3 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 Det spørs jo helt hvor kravstor du selv her. For min del gjør det ingenting om dama er litt rund, men jeg er verken topptrent eller rik selv. Anonymkode: 0e743...272
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er på kanten til overvektig. Har vel en BMI på 24,5 eller noe sånt. Jeg er i 30-årene og er fysisk aktiv og spiser forholdsvis sunt. Fettet er ganske jevnt fordelt. Er dette en dealbreaker for deg? Selv er jeg ikke opptatt av å finne noen modell. Jeg ønsker noen som ikke er anorektisk tynn eller med ekstrem fedme, men synes egentlig det meste kan være fint. Men vet at menn er mer visuelle. Hvor mye vil min vekt redusere sjansene mine på sjekkemarkedet? Tror jeg har et søtt ansikt, interessert i mange "manneinteresser" og vennlig væremåte. Anonymkode: c0106...cfe Jeg har BMI på 29, 166 høy og veier 81 kg. Stor trent rumpe og smal midje. Har over 40 000 likes på tinder og kan velge og vrake. Så tror virkelig ikke du skal tenke på det. Hopp i det! Anonymkode: 4a06e...996 4
sicario Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd hardt i sommer, men har ikke fått det til. For jeg har kuttet ut alt av godis og spiser mye grønnsaker. Spiser 2-3 måltider, da mye grønnsaker, og kanskje litt gulrøtter eller en frukt som mellommåltider. Jeg kommer til å fortsette å prøve, men jeg føler virkelig jeg har vært så flink, bare at det ikke synes på vekta. Jeg er usikker på om det er et eller annet jeg gjør feil. Kan også hende jeg bare er kalorioptimist. At jeg glemmer å regne med mat og rett og slett ikke får det med meg at jeg overspiser. Anonymkode: c0106...cfe Fort gjort å ikke få med alt om man teller. Har du melk i kaffen? Sukker i teen? Smør på brødskiva? Osv osv. Er også litt skummelt med mellommåltider/snacks. Dett blir lett veldig mange kalorier i løpet av en uke, mnd, et år osv. Prøv å då det til en rutine og alltid ha med deg en vannflaske. Drikk et glass vann før alle måltider i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå