AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hva kan det bety, når en som tidligere har vært veldig «på» plutselig ikke åpner snapper lenger? Har gått lenger og lenger tid mellom hver gang man får svar og nå har det liksom gått veldig mange timer… Og når er det greit å gi beskjed om at det tar for lang tid og at man mister litt piffen for å holde kontakten pga det? Dette er en fyr som bor langt unna. Anonymkode: cda5e...878
sicario Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva kan det bety, Anonymkode: cda5e...878 Trenger ikke bety noe som helst. Typisk for mange av oss menn. Selv har jeg ikke på notifications for snap, messenger, insta, face. Jeg må selv åpne appene å sjekke. Det kan lett gå noen dager i mellom hver gang jeg sjekker. jeg kan også bruke et par dager på å svare på sms om ikke det er noe akutt 🤷🏼♂️ 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 sicario skrev (Akkurat nå): Trenger ikke bety noe som helst. Typisk for mange av oss menn. Selv har jeg ikke på notifications for snap, messenger, insta, face. Jeg må selv åpne appene å sjekke. Det kan lett gå noen dager i mellom hver gang jeg sjekker. jeg kan også bruke et par dager på å svare på sms om ikke det er noe akutt 🤷🏼♂️ Jeg forstår dette, men hvordan kan det liksom gå fra masse interesse og raske svar til at en snap ikke åpnes på et halvt døgn? Er ikke det litt rart? Anonymkode: cda5e...878 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 He’s just not that into you... 16
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå): He’s just not that into you... ? Han var det. Jeg spør hvordan det kan gå fra det ene til plutselig det andre. Ikke så veldig informativ hjelp du kommer med her… Anonymkode: cda5e...878
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ? Han var det. Jeg spør hvordan det kan gå fra det ene til plutselig det andre. Ikke så veldig informativ hjelp du kommer med her… Anonymkode: cda5e...878 Sant nok, beklager det. Kanskje du må spørre ham. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Han fader deg ut og grunnene kan være mange. Møtt en ny, eks kommet tilbake, trekker seg når han skjønner du liker han også ++ Anonymkode: 859a2...540 10
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden): Sant nok, beklager det. Kanskje du må spørre ham. Jeg har lyst til å gjøre det, samtidig vil jeg ikke lage drama heller. Han har unnskyldt seg gang på gang for treige svar så han kommer kanskje med det denne gangen også. Kan jo kanskje prøve å få tak på hva som skjer rundt han, hva han ønsker osv… Anonymkode: cda5e...878
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han fader deg ut og grunnene kan være mange. Møtt en ny, eks kommet tilbake, trekker seg når han skjønner du liker han også ++ Anonymkode: 859a2...540 Du er sikker på at det som skjer er at han fader meg ut? Kan vel like gjerne bryte med han først som sist da? Anonymkode: cda5e...878 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst til å gjøre det, samtidig vil jeg ikke lage drama heller. Han har unnskyldt seg gang på gang for treige svar så han kommer kanskje med det denne gangen også. Kan jo kanskje prøve å få tak på hva som skjer rundt han, hva han ønsker osv… Anonymkode: cda5e...878 Men.... hvis han før eller senere svarer. Synes du det gjør så mye at det tar lang tid? Kanskje han ikke har på varsler/lyd?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er sikker på at det som skjer er at han fader meg ut? Kan vel like gjerne bryte med han først som sist da? Anonymkode: cda5e...878 Er ikke sikker, men har vært min erfaring når jeg har opplevd det du skriver nå. Kan være han får gjennom noe også. Anonymkode: 859a2...540
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Er ikke sikker, men har vært min erfaring når jeg har opplevd det du skriver nå. Kan være han får gjennom noe også. Anonymkode: 859a2...540 går* Anonymkode: 859a2...540
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 CrazyCatLady2500 skrev (5 minutter siden): Men.... hvis han før eller senere svarer. Synes du det gjør så mye at det tar lang tid? Kanskje han ikke har på varsler/lyd? Det kan hende. Helt ærlig er jeg kanskje litt needy akkurat nå. Ikke sånn overfor han altså, men vil snakke med han fordi jeg liker han og blir frustrert når jeg ikke får kontakt. Anonymkode: cda5e...878
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke sikker, men har vært min erfaring når jeg har opplevd det du skriver nå. Kan være han får gjennom noe også. Anonymkode: 859a2...540 Hmm.. må kanskje prøve å få litt ut av han hva han tenker?? Skulle bare ønske at alle er like ærlige som meg. Eksen min kunne heller aldri fortelle meg hva han egentlig tenkte eller følte. Jeg er den typen som sier rett fra hjertet hva jeg føler. Anonymkode: cda5e...878
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan hende. Helt ærlig er jeg kanskje litt needy akkurat nå. Ikke sånn overfor han altså, men vil snakke med han fordi jeg liker han og blir frustrert når jeg ikke får kontakt. Anonymkode: cda5e...878 Folk er jo forskjellige. Noen liker mye alenetid, andre ikke. Noen svarer på tlf/snap sjøl om de er ute og er sosiale med andre (f eks når de går tur), andre gjør ikke det. Og det må man bare respektere. I tillegg kommer situasjoner der man er sjuk og ikke orker å se på tlf, situasjoner der man er uten dekning.... kanskje du må fortelle ham det hvis det er sånn at du trenger mye oppmerksomhet og blir lett usikker?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Hmm.. må kanskje prøve å få litt ut av han hva han tenker?? Skulle bare ønske at alle er like ærlige som meg. Eksen min kunne heller aldri fortelle meg hva han egentlig tenkte eller følte. Jeg er den typen som sier rett fra hjertet hva jeg føler. Anonymkode: cda5e...878 Samme her, er som deg og er jo ingen menn som er sånn. Du kan jo prøve forsiktig å høre om alt står bra til. Da gir du en mulighet at han kan enten fortelle hva som foregår eller at han sier han har mistet interessen. Så slipper du å gå rundt og lure Anonymkode: 859a2...540
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 Han har truffet noen andre. Anonymkode: d1633...fc3 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 CrazyCatLady2500 skrev (3 minutter siden): Folk er jo forskjellige. Noen liker mye alenetid, andre ikke. Noen svarer på tlf/snap sjøl om de er ute og er sosiale med andre (f eks når de går tur), andre gjør ikke det. Og det må man bare respektere. I tillegg kommer situasjoner der man er sjuk og ikke orker å se på tlf, situasjoner der man er uten dekning.... kanskje du må fortelle ham det hvis det er sånn at du trenger mye oppmerksomhet og blir lett usikker? Hmm ja det er sant.. han har gitt meg så mange komplimenter som ingen andre har gitt før. Men blir veldig forvirret når han ikke svarer på så mange timer, ikke åpner snappene engang. Vet ikke om jeg vil fortelle det, virker jo fort veldig needy.. men kan jo prøve å finne ut hva som skjer.. Anonymkode: cda5e...878
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her, er som deg og er jo ingen menn som er sånn. Du kan jo prøve forsiktig å høre om alt står bra til. Da gir du en mulighet at han kan enten fortelle hva som foregår eller at han sier han har mistet interessen. Så slipper du å gå rundt og lure Anonymkode: 859a2...540 Ingen menn som er sånn? Er du sikker på det? Ja, hadde jo vært bra om jeg visste hva som er greia.. helt greit om det er mye som skjer, men orker ikke sitte på gjerdet! Anonymkode: cda5e...878
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har truffet noen andre. Anonymkode: d1633...fc3 Hvordan kan du være sikker på det? Anonymkode: cda5e...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå