Gå til innhold

Hvilken datingside anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle melde meg inn i en datingside, da jeg er lei av useriøse tinder. Hvilken anbefaler du? Jeg bor i Nord-Norge :) 

Anonymkode: ceff4...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er best, er jeg redd. Alle de andre er omtrent like seriøse eller useriøse som Tinder, hovedforskjellen er at de har færre brukere og større betalingspress.

Anonymkode: dd630...bc7

Skrevet

Ingen. Datingside = butikk. Bortkastet tid. 

Anonymkode: 816a7...1bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenkte jeg skulle melde meg inn i en datingside, da jeg er lei av useriøse tinder. Hvilken anbefaler du? Jeg bor i Nord-Norge :) 

Hvem er du, og hva er du ute etter? Ingen av datingsidene er seriøse. Det er så mye svindel og dritt på datingsider, de er magneter for en viss type mennesker.

Når du sier seriøs så antar jeg at du ser etter noen som liker å snakke, og som har lyst til å ha et lengre forhold?

Skrevet

Traff min mann på sukker.no for 6 år siden. Men vet ikke om den er god i dag.

Anonymkode: 7f68e...bde

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Traff min mann på sukker.no for 6 år siden. Men vet ikke om den er god i dag.

Anonymkode: 7f68e...bde

Ting var annerledes for seks år siden. Både Sukker, Møteplassen og OkCupid har mistet masse brukere til Tinder, og en del har sikkert gått til Happn og Bumble også. Tipper Facebook Dating tar resten.

Får inntrykk av at veldig mange er på 2+ apper/sider samtidig, er det selv, og ser ofte "kjentfolk".

Anonymkode: dd630...bc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 13.16):

Både Sukker og Møteplassen er bra. Har både skrevet med, og vært på date med, seriøse kvinner jeg har møtt på disse stedene. Det er kanskje flere på Tinder, men der har de fleste kvinnene bare bilder og null tekst, altså bare ute etter ego-boost eller kjappe ligg.

Mann

Anonymkode: 75085...d30

Skrevet

Synes helt klart Tinder er best. Har prøvd forskjellig. Vært på flere seriøse dater på Tinder. Møteplassen og Sukker var kanskje ok for noen år siden, men synes ikke det er det nå. Match er heller ingen god side. Prøvd Facebook dating også, og for min del fungerte ikke den noe særlig heller. Jeg er kvinne…

Anonymkode: 55f65...2ba

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...