AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Tenkte jeg skulle melde meg inn i en datingside, da jeg er lei av useriøse tinder. Hvilken anbefaler du? Jeg bor i Nord-Norge Anonymkode: ceff4...202
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Tinder er best, er jeg redd. Alle de andre er omtrent like seriøse eller useriøse som Tinder, hovedforskjellen er at de har færre brukere og større betalingspress. Anonymkode: dd630...bc7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Ingen. Datingside = butikk. Bortkastet tid. Anonymkode: 816a7...1bb
Michaelhe Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenkte jeg skulle melde meg inn i en datingside, da jeg er lei av useriøse tinder. Hvilken anbefaler du? Jeg bor i Nord-Norge Anonymkode: ceff4...202 Hvem er du, og hva er du ute etter? Ingen av datingsidene er seriøse. Det er så mye svindel og dritt på datingsider, de er magneter for en viss type mennesker. Når du sier seriøs så antar jeg at du ser etter noen som liker å snakke, og som har lyst til å ha et lengre forhold?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Traff min mann på sukker.no for 6 år siden. Men vet ikke om den er god i dag. Anonymkode: 7f68e...bde
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Traff min mann på sukker.no for 6 år siden. Men vet ikke om den er god i dag. Anonymkode: 7f68e...bde Ting var annerledes for seks år siden. Både Sukker, Møteplassen og OkCupid har mistet masse brukere til Tinder, og en del har sikkert gått til Happn og Bumble også. Tipper Facebook Dating tar resten. Får inntrykk av at veldig mange er på 2+ apper/sider samtidig, er det selv, og ser ofte "kjentfolk". Anonymkode: dd630...bc7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 13.16): Tenkte jeg skulle melde meg inn i en datingside, da jeg er lei av useriøse tinder. Hvilken anbefaler du? Jeg bor i Nord-Norge Anonymkode: ceff4...202 Både Sukker og Møteplassen er bra. Har både skrevet med, og vært på date med, seriøse kvinner jeg har møtt på disse stedene. Det er kanskje flere på Tinder, men der har de fleste kvinnene bare bilder og null tekst, altså bare ute etter ego-boost eller kjappe ligg. Mann Anonymkode: 75085...d30
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 Synes helt klart Tinder er best. Har prøvd forskjellig. Vært på flere seriøse dater på Tinder. Møteplassen og Sukker var kanskje ok for noen år siden, men synes ikke det er det nå. Match er heller ingen god side. Prøvd Facebook dating også, og for min del fungerte ikke den noe særlig heller. Jeg er kvinne… Anonymkode: 55f65...2ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå