Gå til innhold

Glidemiddel/olje - hva bruker dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noe vannbasert glidemiddel, men syns det er så klissete, og tørker fort inn. Ekle greier. Husker jeg hadde noe olje med jordbærsmak en gang i tiden. Den likte jeg godt. Nå trenger jeg noe nytt.

Hva anbefaler du?

Anonymkode: 0cbf8...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler kokosolje. Lett å smøre utover og lang holdbarhet og ikke minst en svak og god kokossmak :) funker også i alle hull :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaddyDom skrev (5 minutter siden):

Anbefaler kokosolje. Lett å smøre utover og lang holdbarhet og ikke minst en svak og god kokossmak :) funker også i alle hull :)

Hva med nøtteallergi? 

Melange btw. 

Anonymkode: 34a39...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva med nøtteallergi? 

Melange btw. 

Anonymkode: 34a39...a65

Kokos er ikke en nøtt sånn egentlig så det kommer an på allergien. Det finnes egentlig bare trenøtter. Jordnøtter eller peanøtter er egentlig en belgfrukt og mer lik bønner enn trenøtter som f.eks hassel. 

man kan også finne kokosolje uten spor av nøtter. Eller kan inneholde spor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, SlemUlv said:

Her foretrekker vi silikonbasert. Det funker bra for oss 💜

Igjen viser det seg at smaken er som baken 😁 Personlig syns jeg at silikon baserte glidemidler gir en svært "kunstig" følelse, totalt forskjellig fra en kvinnes naturlige smøring. Dermed er silikon baserte glidemidler en stor turnoff, og ikke noe poeng å bruke, for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magic glide fra RFSU, er en hybrid av vannbasert og silikon,  og er det jeg liker best til både solo og samleie. Den tørker ikke ut, men er samtidig mye lettere å vaske av, enn rene silikonbaserte midler. 

Anonymkode: b50a0...9cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker baby olje.  Når vi kjører i hull nr 2. I hull nr 1 trenger vi aldri olje.

Noen ganger må jeg ha krem på penishodet for at den er sår etter mye knulling. Vi knuller ofte 3 ganger år døgn.

Anonymkode: 2c0ea...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaerlig fra Sinful eller Hydra fra erotikknett er våre favoritter. Begge vannbaserte.

Vær obs på at kokos kan ødelegge kondomer og latex…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker nøytral kokosolje,bortsett fra med enkelte leketøy som må ha tilpasset glidemiddel. Har prøvd veldig mange merker og typer ,men liker kokosolje best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skifter dame om hun må ha noe for å smøre musa med. Min forrige kone måtte begynne med kremer, da gikk jeg til anskaffelse av en yngre modell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg skifter dame om hun må ha noe for å smøre musa med. Min forrige kone måtte begynne med kremer, da gikk jeg til anskaffelse av en yngre modell.

Handler stort sett ikke om alderen for kvinner, men om å være i langvarige parforhold. 

Anonymkode: 3422a...a7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor mange idioter er på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...