AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Har en super mann. I huset er vi ganske samkjørte, med unntak av at han skal ha mangle elektriske duppeditter. De kan man i alle fall pakke vekk. Men så kommer alle hobbytingene. Golf, skiutstyr, fiske og båtutstyr, kajakk, motorsykler, verktøy, treningsutstyr osv. Alle boder, garasje og hybelen i kjelleren er fylt opp. Og jeg orker ikke lenger prøve å holde orden der, dette får være hans prosjekt. Men så stresser det meg litt, bare å vite at alt er der. Vil egentlig bare ha et passe ryddig og ikke overfylt hjem. (3 barn fyller også opp). Anonymkode: d0dd5...72c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Vi har det ca samme selv, bare at vi ikke har, og skal ikke ha barn. Så vi sparer mye "rot" og materalistiske ting der. Man typen er mer materalistisk enn meg, men ikke så ekstrem som det din er. Hos oss har han noen skap som jeg har psykisk og fysisk godtatt at er hans skap og han sine ting. Det er alltid lukket så jeg bryr meg egentlig ikke veldig om det. Det ødelegger ikke livet og jeg tenker egentlig ikke så mye, før denne posten. Det er fordi vi i leiligheten generelt kun har ting fremme som blir brukt. Som har en verdi. Vi har stor plass og har langtfra overfylt leiligheten med ting og tang. Anonymkode: 22856...bce
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Kan man ikke leve minimalistisk uten elektriske duppeditter? Anonymkode: 83790...44c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men så kommer alle hobbytingene. Golf, skiutstyr, fiske og båtutstyr, kajakk, motorsykler, verktøy, treningsutstyr osv. Alle boder, garasje og hybelen i kjelleren er fylt opp. Hvor ofte driver han med disse hobbyene? Kan han eventuelt selge unna noe av utstyret, og heller belage seg på å låne/leie utstyr den ene gangen i året han skal fiske? Er han ikke villig til å kvitte seg med noe, og huset deres er fullt, så får han leie seg en bod. Anonymkode: 3b1be...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor ofte driver han med disse hobbyene? Kan han eventuelt selge unna noe av utstyret, og heller belage seg på å låne/leie utstyr den ene gangen i året han skal fiske? Er han ikke villig til å kvitte seg med noe, og huset deres er fullt, så får han leie seg en bod. Anonymkode: 3b1be...8b1 Huset er ikke fullt. Men han fyller garasje, boder og kjeller med ting. Ikke noe problem for han, og delvis ryddig lagret. Vi har stort hus, men av og til hater jeg tanken på antall ting. Anonymkode: d0dd5...72c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Bruker han for mye penger på disse tingene også? Anonymkode: cab74...43b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker han for mye penger på disse tingene også? Anonymkode: cab74...43b Ja, for så vidt. Men ikke sånn at det går utover meg. Anonymkode: d0dd5...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå