AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Da jeg møtte mannen min på et treningssenter for 12 år siden var vi begge Slanke og godt trente, men de siste par årene har kjæresten min fått mage og har da begynt å like overvektige damer. Dette har han hintet litt om og jeg ser at han sender lange blikk etter sin venninne som også har est ut de siste årene Jeg har ikke sagt noe til han om hans vektøkning, men han er fullstendig klar over det. Jeg er like slank som da vi møttes og prøver faktisk å legge på meg men det bare legge seg rundt midjen Anonymkode: 058b8...39c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Det er bare for deg å feste hver dag det. Usunn mat, sjokolade, dessert etc etc.. Trolletråd deluxe. Anonymkode: ccbc9...aca 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bare for deg å feste hver dag det. Usunn mat, sjokolade, dessert etc etc.. Trolletråd deluxe. Anonymkode: ccbc9...aca Nei dette er ikke en trolletråd . Det kan jo hende at han innerst inne likte overuektige damer da han var slank også, men da jeg møtte han var han veldig opptatt av utseendet og at han skulle se bra ut og at også jeg skulle se bra ut, og ikke skulle ha for mye fett på kroppen. Hvis jeg bare hadde levd usunt daglige og ikke beveget på meg så hadde jeg nok lagt på meg litt, men jeg hadde nå kun i et ut rundt magen tror jeg siden jeg er i overgangsalderen Ts Anonymkode: 058b8...39c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Denne venninna har han nok alltid likt, uansett kroppsfasong. Anonymkode: bdea9...8d3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Smaken på utseende til en partner kan faktisk også forandre seg. Det er lov deg også. Anonymkode: 06a57...aff 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Min type er trent og slank, de tidligere damene hans har vært super slanke de fleste av de, jeg er overvektig og han elsker kroppen min, vi har også møtt par for sex og det er alltid stor dame som er viktig, ikke gedigen men overvektig. Han sier han alltid har tent mest på store damer, men kjærestene sine har han stortsett møtt på trening o.l og dermed har de som regel vært slanke. Anonymkode: c0776...d29 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Hvor gamle er dere? Anonymkode: cf4d1...424
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: cf4d1...424 48/52 Anonymkode: 058b8...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå