Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne ekstremt svakt positiv eller ser jeg bare det jeg vil se? Denne er tatt to dager før forventet mens med morgenurin, med en vanlig test. Altså ikke en tidlig test. Jeg er så usikker.

DB8A3767-9F99-4E35-96CA-0F8AF77B51B4.jpeg

CEFF3E0E-A973-482F-8700-D260EB271090.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si ja, hadde den vært negativ hadde det ikke kommet en svak svak strek. Den kommer til å bli sterkere og sterkere, gratulerer❤

Anonymkode: f981e...55d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg vil si ja, hadde den vært negativ hadde det ikke kommet en svak svak strek. Den kommer til å bli sterkere og sterkere, gratulerer❤

Åh, ja det håper jeg virkelig! Skal kjøpe ny test og ta imorgen tidlig igjen❤️

Skrevet

Hvordan gikk det med testen i dag?❤

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvordan gikk det med testen i dag?❤

Tok to tester, en fra normal og en fra RSFU, den fra normal hadde samme veldig svake linje mens den andre viste ingenting, så får kjøpe CB imorgen tenker eg❤️

Skrevet

Ser ingenting.

Anonymkode: d5bbf...a4c

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ser ingenting.

Da ser du dårlig.

• Liker 2
Skrevet
Mammafor1 skrev (18 timer siden):

Tok to tester, en fra normal og en fra RSFU, den fra normal hadde samme veldig svake linje mens den andre viste ingenting, så får kjøpe CB imorgen tenker eg❤️

Den ville nok ikke fått opp noe om du ikke er gravid❤

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den ville nok ikke fått opp noe om du ikke er gravid❤

Ja tenker det samme, tatt tre tester nå som viser veldig svakt, skal kjøpe CB digital idag ❤️

Skrevet
Mammafor1 skrev (1 time siden):

Ja tenker det samme, tatt tre tester nå som viser veldig svakt, skal kjøpe CB digital idag ❤️

Oppdater oss!! 😄

Anonymkode: 8feaf...e0d

• Liker 3
Skrevet

Den så ikke positiv ut, Sorry. 

Anonymkode: 405ae...f49

• Liker 3
Skrevet

ser heller ingen svak strek.

Anonymkode: 7597b...8df

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk vær så snill å bruke tråden for tolkning av tester i prøverforumet?

En særdeles aktiv tråd hvor man får raskt svar fra mange engasjerte prøvere!

Anonymkode: 07ed7...1bc

• Liker 4
Skrevet

Har tatt CB sin digitale idag som visste «ikke gravid»… idag har jeg forventet mens men har enda ikke fått den… har altså tatt tre tester i helgen som alle viste en kjempesvak strek. Men no er jeg usikker

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da ser du dårlig.

🤓

Skrevet

Ta en ny test om et par dager, hvis du ikke får mensen. Tror de aller fleste gravide får positiv digital test på dagen de venter mensen. Selv fikk jeg positiv 2-3 på ikm. 

Anonymkode: 406b4...542

Skrevet
Mammafor1 skrev (12 timer siden):

Har tatt CB sin digitale idag som visste «ikke gravid»… idag har jeg forventet mens men har enda ikke fått den… har altså tatt tre tester i helgen som alle viste en kjempesvak strek. Men no er jeg usikker

Jeg hadde stolt på den digitale som sier ikke gravid. Har hatt sånn strek som deg og fått samme på digital test og var ikke gravid. Som en som har tatt en del tester kan jeg med sikkerhet konstanterer at når du får en positivt test så VET du det er en positiv test. Jeg har fått en del tester det man kan skimte en strek og stå og lure og aldri vært gravid. Men når jeg faktisk var gravid var streken så sterk i fargen før mens at det var ingen tvil. Sier ikke dette for å ødelegge for deg, men heller fordi det kan ta tid å bli gravid og med å hele tiden prøve å se etter en strek kan bli sårt og skuffende. Jeg er sikker på at du vil være sikker den dagen testen er positiv ❤️ 
lykke til dersom du er prøver! 

Anonymkode: 98706...e3a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ta en ny test om et par dager, hvis du ikke får mensen. Tror de aller fleste gravide får positiv digital test på dagen de venter mensen. Selv fikk jeg positiv 2-3 på ikm. 

Anonymkode: 406b4...542

Jeg fikk positiv på digital test 1-2 dager før forventet mens. Så så lenge hun tester så tett opp mot IKM nå vil jeg tippe hun får riktig resultat.. de er vedlig pålitelige de digitale testene, ikke vits å ta flere nå ville jeg ha sagt.

Anonymkode: 98706...e3a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.40):

Oppdater oss!! 😄

Anonymkode: 8feaf...e0d

Er nok gravid ja, testet idag og streken er sterkere❤️

2A22C60E-2BEC-4BB0-848F-DEE0720B780F.jpeg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...