AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Kjæresten min har veldig lyst at jeg skal pule henne i mens hun sover. Ingen av oss har gjort det før. Og på en måte føles det litt rart.. Men tanken er litt deilig. Noen av dere som har gjort det før? (Med kjæresten tillatelse selvfølgelig!). Anonymkode: be61c...312
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Det vil jeg fraråde,kan hende hun ikke takler det så godt som hun tror.Det kan hende det vil bli vanskelig for deg og at det har skjedd mens hun sover.Tenk dere godt om. Anonymkode: d5c56...2db
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Det er ulovlig. At du liker sånt er merkelig. Anonymkode: 23f5e...bde
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er ulovlig. At du liker sånt er merkelig. Anonymkode: 23f5e...bde Det er jo ikke ulovlig hvis begge vil? 😂 og det er HUN som vil.. Anonymkode: be61c...312 27
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Hmmm. Hadde begynt meget rolig, i alle fall. Kanskje bare brukt fingre først og sett an. Avbrutt umiddelbart om det kjennes ugreit for noen. Hva er det hun tenner på ved det, egentlig? Anonymkode: 9946e...238 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjæresten min har veldig lyst at jeg skal pule henne i mens hun sover. Ingen av oss har gjort det før. Og på en måte føles det litt rart.. Men tanken er litt deilig. Noen av dere som har gjort det før? (Med kjæresten tillatelse selvfølgelig!). Anonymkode: be61c...312 Vi vekker hverandre slik støtt og stadig, helt ok. Hetrofilt par. Anonymkode: a741a...445 9
Gjest Warrior Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 (endret) Det er ikke greit å ha sex med noen som sover uansett om noen har sagt det er greit på forhånd synes jeg. Uansett om det er lovlig. For da sover personen og kan ikke si noe der og da om det er greit eller ikke. Kan være han eller hun ikke takler det likevel. Det er ikke akkurat behagelig at noen har sex med deg når du sover. Det er ikke så «sexy» som man trodde for alle. Kan våkne i panikk og du skjønner ikke hva som skjer. Endret 18. september 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 Har gjort det mange ganger og liker det. Jeg våkner jo selvfølgelig, men det er ekstra pirrende å late som om man sover litt lenger.. Han vet at jeg tenner på det da, at han liksom bare «tar for seg». Er jeg ikke i humør så sier jeg fort i fra 😂👍🏻 Anonymkode: 6cde1...36b 15
Hengebuksvinet Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 Dere over 🤯 Dette er selvfølgelig fullt lovlig, og helt greit mellom 2 voksne som ønsker det. Om hun ikke har noen traumer, ser jeg ikke at dette kan gi en dårlig opplevelse. Fin måte å våkne på. 12
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 Om hun selv ønsker det, og samtykker til det, så er det lov men hadde jeg vært deg hadde jeg: fått det skrivd under på fks en kontrakt? Hvor det står "herved gir jeg kari nordmann samtykke til min kjære samboer Ola nordmann til og ha samleie/pentere meg mens jeg sover". Slik at hun ikke kan bruke det I mot deg I fremtiden. Da har dere I hverfall en kontrakt. Ved muntlig samtykke er det ingen beviser og det blir gjerne ord mot ord så best og ha det skriftelig. Anonymkode: 007a9...1bb 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Det er fullstendig vidunderlig og noe av det beste jeg vet. Jeg våkner selvfølgelig av det, men later som om jeg sover. Jeg elsker det. Anonymkode: 5cd13...c73 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hmmm. Hadde begynt meget rolig, i alle fall. Kanskje bare brukt fingre først og sett an. Avbrutt umiddelbart om det kjennes ugreit for noen. Hva er det hun tenner på ved det, egentlig? Anonymkode: 9946e...238 Det er ikke så uvanlig å tenne på dette, eller å gjøre det i faste forhold. Man våkner jo, man sover ikke gjennom et elt samleie i vanlig søvn. Mange vekker partnerens sine i løpet av natten med å ta på hverandre, legge seg tett inntil, legge en hånd på kjønnet, stryke klitten osv.. Mange er også mer avslappet i søvnig tilstand (som meg selv), og det er lettere å bli kåt. Det kan være mange grunner til at man tenner på dette, en kan være fordi det er «forbudt». En annen grunn kan være at det er tennende at mannen er så kåt på deg at han bare må ta for seg. For ordens skyld er ikke dette noe jeg hadde likt med en fremmed/et one night stand/på en fest eller lignende. Dette er noe som er deilig og komfortabelt med min mann gjennom 10 år. For de som ikke tenner på det så er det vel ikke så lett å sette seg inn i. Det er jo som at jeg ikke forstår at noen tenner på å bli tissa på, feks. Eller type sub/dom. Men om hun har foreslått dette, så er det bare å prøve De nettene jeg ikke vil ha sex og heller sove, sier jeg i fra om dette lenge før sexen er i gang. Man står jo fritt til å si stopp og avbryte når som helst. Anonymkode: 6cde1...36b 10
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Om hun selv ønsker det, og samtykker til det, så er det lov men hadde jeg vært deg hadde jeg: fått det skrivd under på fks en kontrakt? Hvor det står "herved gir jeg kari nordmann samtykke til min kjære samboer Ola nordmann til og ha samleie/pentere meg mens jeg sover". Slik at hun ikke kan bruke det I mot deg I fremtiden. Da har dere I hverfall en kontrakt. Ved muntlig samtykke er det ingen beviser og det blir gjerne ord mot ord så best og ha det skriftelig. Anonymkode: 007a9...1bb Jo, ser den. Men det ville hun aldri ha gjort mot meg. Vi tenker snart å gifte oss ☺️ Dessuten vil jo ord mot ord alltid føre til en henleggelse.. Ingen har bevis. Men en kontrakt hadde ikke vært dumt Anonymkode: be61c...312
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om hun selv ønsker det, og samtykker til det, så er det lov men hadde jeg vært deg hadde jeg: fått det skrivd under på fks en kontrakt? Hvor det står "herved gir jeg kari nordmann samtykke til min kjære samboer Ola nordmann til og ha samleie/pentere meg mens jeg sover". Slik at hun ikke kan bruke det I mot deg I fremtiden. Da har dere I hverfall en kontrakt. Ved muntlig samtykke er det ingen beviser og det blir gjerne ord mot ord så best og ha det skriftelig. Anonymkode: 007a9...1bb Vel, det gjelder jo all sex? Det finnes som oftest ikke vitner på at resten av sexen er frivillig heller. Uff, verden har gått fullstendig av støvleskaftet. Skal man måtte ha samrykkekontrakter for all sex man har? Det virker uansett bare mot sin vilje, for hva hvis jeg har trukket tilbake samtykket mitt siden jeg underskrev? Jeg kan jo trekke det tilbake når som helst, så en sånn kontrakt gjelder egentlig bare i det øyeblikk den blir underskrevet. Nei, det eneste som fungerer er å snakke sammen og være omsorgsfulle. Og gi hverandre litt slack. Det er ikke overgrep å prøve seg på kjæresten. Det er alltid lov å prøve seg, men så må man akseptere et nei hvis man får det. Så å si alle mennesker klarer helt fint å håndtere dette uten kontrakter og underskrifter. Anonymkode: 5cd13...c73 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 Når etablerte samboere må ha kontrakt for å utøve den sexen begge ønsker å ha. Hei hallo 2021. Anonymkode: bdc0e...fea 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, ser den. Men det ville hun aldri ha gjort mot meg. Vi tenker snart å gifte oss ☺️ De sier de alle desverre.. om dere har samboer kontrakt bør det skrives ned der at dere samtykker Til sex.. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, det gjelder jo all sex? Ja selvfølgelig. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det finnes som oftest ikke vitner på at resten av sexen er frivillig heller I know. Men etter og ha hørt masse historier om overfall og voldtekt osv så bør det være en form for skruftlig samtykke og ikke muntlig da ord mot ord ofte er vanskelig og kunne bevise. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Skal man måtte ha samrykkekontrakter for all sex man har? Det får jo være opp til de som lager kontrakten..jeg Kim bare med et eksempel. 8 minutter siden, AnonymBruker said: for hva hvis jeg har trukket tilbake samtykket mitt siden jeg underskrev? Da sier en opp samtykket sitt og skriver fks " jeg kari nordmann ønsker og si opp mitt seksuelle samtykke til Ola nordmann og herved ønsker jeg ingen seksuell kontakt med Ola nordmann" 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det eneste som fungerer er å snakke sammen og være omsorgsfulle. Ja det er jo egenklig det jeg mener og men desverre er det så mange saker om dette tema hvor det bare er ord mot ord så da blir det jo nesten nødvendig med en slik kontrakt på lik linje som vanlig samboerkontrakt en kan snakke og stole på hverandre så mye en vil men veldig mange har fortsatt samboerkontrakt/ekteskapskontrakt? Men om en stoler såpass på hverandre og ikke trenger noen kontrakt så går det bra det og.🙂 Anonymkode: 007a9...1bb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Kim Kom Anonymkode: 007a9...1bb
Morpheus Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 Jeg og dama gjør det ofte hvis en blir kåt om natta og den andre sover. Jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å våkne på at hun F. eks suger meg. Eller jeg onanerer eller penetrerer henne. Anbefales! 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gjort det mange ganger og liker det. Jeg våkner jo selvfølgelig, men det er ekstra pirrende å late som om man sover litt lenger.. Han vet at jeg tenner på det da, at han liksom bare «tar for seg». Er jeg ikke i humør så sier jeg fort i fra 😂👍🏻 Anonymkode: 6cde1...36b Helt enig i dette! Det er også deilig å våkne til å bli slikket Anonymkode: 6df5c...e06 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 Vi skal gjøre det i natt har vi bestemt oss for -TS Anonymkode: be61c...312 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå