Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par. Gift. To barn.

For øyeblikket i parterapi, delvis skyld kommunikasjon svikt og sjalusi fra min del.

Sjalusi kommer fra en periode der vi slet ekstremt og han flørtet med andre. Selv jeg var gravid. Jeg har stadig krevd å kunne se mobilen hans for å bygge opp tillit..... Etter familie terapi nå har jeg følt meg tryggere på han og kuttet det ut. 

Avogtil skjer det at jeg tar opp mobilen ved feil. Vi begge har samme telefon. Jeg har vært små irritert i det siste på han fordi jeg forsørger familien og han er ute av arbeid....  Så er han hjemme i permisjon nå.

Tok opp telefonen ved feil igår og nå er han drit sur. Jeg sa om han ikke har noe å skjule bør det ikke være et problem..min mobil er åpen for han. Men han mener det er hans privat ting... Som familie terapeut sa. Jeg synes det er idiotisk og når han oppfører seg sånn plutselig blir jeg mistenksom.... 

Anonymkode: 0b257...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit?

Skrevet

For å sitere Evy Poumpouras , why the fuck not? Dere er gift har barn, bor sammen, hva føler han at han må skjule og hvorfor? 

Anonymkode: 34506...a14

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For å sitere Evy Poumpouras , why the fuck not? Dere er gift har barn, bor sammen, hva føler han at han må skjule og hvorfor? 

Anonymkode: 34506...a14

Vet ikke hvem hun er men takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...