AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Er dette normalt? Delammer og har hatt mensen I ca 8 dager, og har fortsatt mensen.. det stopper liksom ikke🤔🙄 har ingen andre plager. Har lest litt på nett og det kommer bare frem at det kan være paga hormonell ubalanse.. noen som vet om dette er normalt, eller har vært I gjennom det samme? Anonymkode: 69c90...0e1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Har du tatt vaksine mot covid? Flere som får blødningsforstyrrelser av den. Jeg fikk nylig tilbake mensen fire måneder etter fødsel og blødde mindre enn normalt. Anonymkode: b79ee...c98
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Ingen som vet eller har opplevd noe I likhet? Anonymkode: 69c90...0e1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Har du tatt vaksine mot covid? Flere som får blødningsforstyrrelser av den. Jeg fikk nylig tilbake mensen fire måneder etter fødsel og blødde mindre enn normalt. Anonymkode: b79ee...c98 Nei. Har ikke tatt vaksinen enda. Min samboer har tatt alle dosene men jeg har ikke tatt vaksinen enda.. Anonymkode: 69c90...0e1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Tenker at du kan ringe legen å spørre hvis du er bekymret, men har også hørt at det er vanlig å få forandret menstruasjon etter fødsel. Anonymkode: 69a8f...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå