Gå til innhold

Bestilling av postboks fra posten.no


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den 8 september i år gikk jeg inn på posten.no rundt klokken 11 på formiddagen og bestilte en postboks til mitt lille oversetterfirma. I dag, 10 dager senere, troppet jeg opp på Isrenna post i butikk i Tromsø, og ser at postboksen IKKE eksisterer. Postboksen som ender på 7 og 9 finnes, men ikke 8.

Jeg gikk da hjem for dobbeltsjekke fakta. Jeg fant kvitteringen pålydende 1685 i min innpost, sjekket avsenderen i "fra feltet" (det er ikke phishing. Jeg har også snakket med posten om postboksen på tlf i forkant av kjøpet. De har ikke snakket med meg etterpå), backet up kvitteringen og sendte en formel klage til posten.no. Når jeg logger inn på posten.no sin oversikt over postbokser står det at jeg "ikke har noen postboks".

Dette stemmer jo. Jeg har betalt penger for et produkt som ikke finnes, en adresse som ikke eksisterer og jeg blitt svindlet for 1685 kroner av en av de største bedriftene i Norge.

Endret av Michaelhe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det bare er en feil, jeg tror ikke de har svindlet deg med vilje.

Anonymkode: a87d0...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det bare er en feil, jeg tror ikke de har svindlet deg med vilje.

Anonymkode: a87d0...1a8

Jeg håper du har rett. Da blir vel feilen rettet opp, pengene refundert og et annet produkt tilbydt meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...