Michaelhe Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 (endret) Den 8 september i år gikk jeg inn på posten.no rundt klokken 11 på formiddagen og bestilte en postboks til mitt lille oversetterfirma. I dag, 10 dager senere, troppet jeg opp på Isrenna post i butikk i Tromsø, og ser at postboksen IKKE eksisterer. Postboksen som ender på 7 og 9 finnes, men ikke 8. Jeg gikk da hjem for dobbeltsjekke fakta. Jeg fant kvitteringen pålydende 1685 i min innpost, sjekket avsenderen i "fra feltet" (det er ikke phishing. Jeg har også snakket med posten om postboksen på tlf i forkant av kjøpet. De har ikke snakket med meg etterpå), backet up kvitteringen og sendte en formel klage til posten.no. Når jeg logger inn på posten.no sin oversikt over postbokser står det at jeg "ikke har noen postboks". Dette stemmer jo. Jeg har betalt penger for et produkt som ikke finnes, en adresse som ikke eksisterer og jeg blitt svindlet for 1685 kroner av en av de største bedriftene i Norge. Endret 18. september 2021 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Jeg tror det bare er en feil, jeg tror ikke de har svindlet deg med vilje. Anonymkode: a87d0...1a8
Michaelhe Skrevet 18. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det bare er en feil, jeg tror ikke de har svindlet deg med vilje. Anonymkode: a87d0...1a8 Jeg håper du har rett. Da blir vel feilen rettet opp, pengene refundert og et annet produkt tilbydt meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå