Gå til innhold

Kan jeg bygge min egen øy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg lovlig dumpe masse steiner, sand og jord ut i internasjonale farvann for å bygge min egen øy og skape en nasjon? 🙂 

Anonymkode: bdf25...8d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør søke først😂😂

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (7 timer siden):

Tror du bør søke først😂😂

Søke hva? Søke hvor?

Skrevet

Hvor tenkte du å få disse massene fra? 
Regner med at du må ha enorme mengder ute i internasjonale farvann

Anonymkode: d4680...47f

• Liker 1
Skrevet

Det er dyrt nok å frakte masser for å lage en øy i en liten innsjø, så kan bare tenke meg hvor mange milliarder det ville kostet å få til det du skisserer i hovedinnlegget. 

Anonymkode: 5cac8...316

Skrevet

Det kan nok bli problemer i internasjonale farvann, men innenfor 200 mils-grensen i Norge bør det gå greit. Så lenge du holder deg unna skipsleder og ligger lengre ute enn det en hest kan vade på fjære sjø, som er loven den dag i dag.

Anonymkode: 29141...335

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 11.36):

Kan jeg lovlig dumpe masse steiner, sand og jord ut i internasjonale farvann for å bygge min egen øy og skape en nasjon? 🙂 

Var det ikke en som for en del år siden kjøpte en gammel platform utenfor kysten av England. Og etablerte sin egen stat, trykket egne penger og egne frimerker hvis jeg husker rett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du heller burde skaffe deg en stor husbåt, eller noe. Dermed kan du selvfølgelig reise hvor du ønsker. :plystre:

Anonymkode: 08168...b2f

Jeg ville heller gått for en oljeplattform eller et hangarskip. 

Skrevet
Kjetil E skrev (1 time siden):

Var det ikke en som for en del år siden kjøpte en gammel platform utenfor kysten av England. Og etablerte sin egen stat, trykket egne penger og egne frimerker hvis jeg husker rett.

Dude, noen har lenket til denne allerede. 🙄

Anonymkode: 3279f...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...