AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hvor ofte bruker du doppler? Og hvor lenge av gangen bruker du den? Anonymkode: 168fc...7f8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Når jeg var gravid brukte jeg min 1 gang i uken😊 Brukte den i 1-2 minutter - ofte kortere avhengig av hvor fort jeg fant hjertelyden. Når jeg begynte å kjenne bevegelser osv ble det mindre behov for å bruke den. Anonymkode: f955a...f5e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når jeg var gravid brukte jeg min 1 gang i uken😊 Brukte den i 1-2 minutter - ofte kortere avhengig av hvor fort jeg fant hjertelyden. Når jeg begynte å kjenne bevegelser osv ble det mindre behov for å bruke den. Anonymkode: f955a...f5e Det er ca så ofte jeg har brukt den også, og maks fem minutter. Noen ganger har det blitt tre ganger per 2. uke. Gleder meg til å kjenne bevegelse, for jeg er redd det skal være skadelig. Men samtidig er det veldig nødvendig for meg, for å kjenne at det er noe der. Anonymkode: 168fc...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå