AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Hei! Min datters beste venninne ble plassert i beredskapshjem her i uken. Barnet har dessverre psykiske problemer. Min datter savner venninnen sin voldsomt, og er veldig bekymret for henne pga helseproblemene. De snakker endel sammen på meldinger, men min datter vil gjerne reise på besøk til henne. Pleier beredskapshjem å tillate at venner fra hjemstedet kommer på besøk? Anonymkode: c06dd...a57 1
Gjest tranedatter Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Det kommer nok an på situasjonen barnet er i. Ring og spør, helt enkelt! At noen savner henne og tenker på henner er jo bare positivt!
Lykkehjerte Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei! Min datters beste venninne ble plassert i beredskapshjem her i uken. Barnet har dessverre psykiske problemer. Min datter savner venninnen sin voldsomt, og er veldig bekymret for henne pga helseproblemene. De snakker endel sammen på meldinger, men min datter vil gjerne reise på besøk til henne. Pleier beredskapshjem å tillate at venner fra hjemstedet kommer på besøk? Anonymkode: c06dd...a57 Ja, det tillates, og ses på i de aller fleste tilfeller som svært positivt! Så sant det ikke dreier seg om venner i dårlig miljø med rus, kriminalitet osv, eller har annen uheldig påvirkning. Hvis jentene avtaler besøk, anbefaler jeg deg å møte på døra sammen med din datter, slik at du får sagt hei på foreldrene i beredskapshjemmet. Dette settes det pris på, uansett hvilken aldersgruppe jentene er i. Gjerne tilby ditt nr, så du kan kontaktes i fall det skulle være noe. Håper at venninnen til din datter ikke flyttes for langt vekk etterhvert, slik at de kan forsette vennskapet og treffes jevnlig. ❤ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå