Gå til innhold

Menn 40+ runk på morgen, midt på dagen eller kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kollega som viser interesse for meg, han er i et forhold men lite sexliv. Han virker så kåt på morgenen. Sier han runker i sengen etter kjæresten har stått opp. Til og med vist meg en runkevideo. Jeg har stoppet all kontakt med han nå, så vanskelig å være kollegaer. Hva gjør dere andre menn på 40+? Runk om morgenen etter dama har stått opp? Eller sex?  

Anonymkode: 5fed1...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har en kollega som viser interesse for meg, han er i et forhold men lite sexliv. Han virker så kåt på morgenen. Sier han runker i sengen etter kjæresten har stått opp. Til og med vist meg en runkevideo. Jeg har stoppet all kontakt med han nå, så vanskelig å være kollegaer. Hva gjør dere andre menn på 40+? Runk om morgenen etter dama har stått opp? Eller sex?  

Hva har når 40-åringer her runker med han som viste deg runkevideo å gjøre?

• Liker 5
Skrevet
jabx skrev (9 minutter siden):

Hva har når 40-åringer her runker med han som viste deg runkevideo å gjøre?

Av alle menn jeg har møtt så er 40+ absolutt de kåteste. 

Skrevet

Du hadde en merkelig oppbygging til spørsmålet i HI, hva er den egentlige problemstillingen?

Anonymkode: 01f00...18c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 11.28):

Du hadde en merkelig oppbygging til spørsmålet i HI, hva er den egentlige problemstillingen?

Anonymkode: 01f00...18c

Sikkert bare enda en runketråd.

Skrevet

Hva med aldri?

Anonymkode: 6dc42...3bf

Skrevet

Menn over 40 er best og mest sexy 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 10.17):

Hva gjør dere andre menn på 40+? Runk om morgenen etter dama har stått opp? Eller sex?  

Vi sender IKKE runkevideoer til kollegaer.

Skrevet

Vi tar en runk når det passer seg sånn. Godt med en morrarunk, men blir nesten aldri det siden jeg må først opp. Må ha lyst og være litt i humør til det da. Men blir stort sett på kvelden.

Anonymkode: 44be8...81b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi tar en runk når det passer seg sånn. Godt med en morrarunk, men blir nesten aldri det siden jeg må først opp. Må ha lyst og være litt i humør til det da. Men blir stort sett på kvelden.

Anonymkode: 44be8...81b

Takk for et ærlig og ordentlig svar!🐒😃

Skrevet
Alterego666 skrev (2 timer siden):

Vi sender IKKE runkevideoer til kollegaer.

Jo jeg fikk. Tro det eller ei.. Når det er sagt så liker jeg 40+ meget godt. Hva syntes du om alderen 34? Uvesentlig ift at personlighet og at kjemi må stemme, men sånn aldersmessig? 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva syntes du om alderen 34?

Det er en fin alder. Ung voksen. 
Siden du har en noe eldre mann i kikkerten, ville jeg raskt avklart ønsker om (flere) barn. Bortsett fra det heier jeg  på kjærligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...