Gå til innhold

Lite barn med vond lukt i munnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt barn på 3 år har i noen dager nå hatt vond lukt i munnen/dårlig ånde. Barnet får ikke godteri, annet enn småkjeks noen få ganger og heller aldri noe annet enn vann til maten. Hva kan det være og bør jeg henvende meg til lege eller tannlege for en eventuell undersøkelse?

Barnet har vært forskjølet noen dager hvis det har noe å si. :) 

Anonymkode: 5be2c...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vårt barn på 3 år har i noen dager nå hatt vond lukt i munnen/dårlig ånde. Barnet får ikke godteri, annet enn småkjeks noen få ganger og heller aldri noe annet enn vann til maten. Hva kan det være og bør jeg henvende meg til lege eller tannlege for en eventuell undersøkelse?

Barnet har vært forskjølet noen dager hvis det har noe å si. :) 

Anonymkode: 5be2c...b96

Hvis det er forkjølet er det bare pga. sykdommen. Jeg lukter alltid på barnet når det blir sykt, får dårlig ånde med en gang. Ikke noe å tenke på.

Anonymkode: 9e510...b4f

• Liker 3
Skrevet

Hvitt belegg på tungen? 

Anonymkode: 83d6a...4c5

Skrevet

Forkjølelse og vond ånde er helt normalt.

Anonymkode: eaaac...faf

• Liker 1
Skrevet

Mandelsten/detrituspropper? Det er hvite, illeluktende prikker på mandlene. 

Anonymkode: d5ee6...356

Skrevet

Hadde en vond makrelllukt i munnen på datteren min her få dager. Plutselig fikk hun feber, stygg hoste og forkjølet. 

Legen sa det kunne være bakteriell infeksjon eller rett og slett immunforsvaret som jobbet og gå ifra seg en lukt. 

Anonymkode: b5199...32f

Skrevet

Mitt barn får dårlig ånde av melkeprodukter. Selv timer etter.. lukter ikke melk, men veldig vondt. 

Anonymkode: a4dc5...9ec

Skrevet

Dersom det vedvarer ta en tur til legen, særlig hvis barnet også blir slapt. Men helt vanlig ved halsbetennelse og forkjølelse.

Anonymkode: 76d29...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...