AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Det nærmer seg skoleball på skolen og jeg har veldig lyst til å gå i ballkjole. Jeg er gutt og tror jeg er komfortabel med det, så ikke trans. Mem har bare alltid vært så enormt sjalu på jentene i klassen som får pynte seg, sette opp hår, makeup og finne seg fantastiske kjoler. Ville skolen vært ok med det? Og hvilke unnskyldning kunne jeg hatt? Føler hvis jeg kunne sagt at det var et tapt veddemål eller noe at folk ikke hadde syntes det var SÅÅÅ rart. 😇 Noen som har tips til hvilke type kjoler som kunne funka på en guttekropp også? Jeg har ikke akkuratt særlig til hverken bryster eller hofter. Anonymkode: ee6d9...cde 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Så kult at du vil gå i ballkjole! Det vil jo vekke en del reaksjoner, men det høres ut som om du er forberedt på det. Hvordan tror du medelevene ville reagert om du sa det som det som det er - at du alltid har hatt lyst til det? Mitt inntrykk er at særlig unge mennesker i dag har et veldig åpent sinn rundt Pride, og at du ville fått MYE støtte. Selvfølgelig også litt motstand, men det avhenger jo av hvilken type man er som person hvor godt man takler det. Anonymkode: 2207a...d7e 3
LiseTV Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Fint om du gjør det. Lykke til og skriv tilbake hvordan det ble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå