Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Er det noen her som har blitt avvist til ivf behandling offentlig pga alder? Og hvor gamle har dere da vært? 

Anonymkode: 33df1...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det kan være greit å spørre i «Prøverør 2021»-tråden som allerede finnes. Der er det kanskje noen som kan svare. 

Anonymkode: c20fd...f3f

Skrevet

Hvis du ikke har et svar til det jeg spør om, kan du vel bare la være å svare? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvis du ikke har et svar til det jeg spør om, kan du vel bare la være å svare? 

Her inne er de aller fleste hormonelle og vanskelige har jeg inntrykk av. Ikke enkelt å få svar på noe av det man lurer på uten halvsure kommentarer om å legge spørsmålet inn i en annen tråd.

Anonymkode: ead75...a2b

• Liker 1
Skrevet

Det var faktisk ikke ment som en pekefinger «du er i feil tråd», beklager at det virket slik😊 Men jeg er selv med i den andre gruppa og vet at den tråden er det mange som følger, og det er da større sjanse for å treffe noen som kan svare. Har sett flere som legger ut egne tråder og ikke får svar, mens i den gruppa er det mye aktivitet, så tenkte det sikkert er noen andre der som kan ha opplevd lignende. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her inne er de aller fleste hormonelle og vanskelige har jeg inntrykk av. Ikke enkelt å få svar på noe av det man lurer på uten halvsure kommentarer om å legge spørsmålet inn i en annen tråd.

Anonymkode: ead75...a2b

Enig i at det er mange av dem her på forumet, men så blir det jo fort en ond sirkel når «dere andre» tar alle sånne meldinger i verste mening 🙈

Skrevet

Jeg mener å ha hørt en gang at 40 er en magisk grense..  men usikker på om det stemmer. 

Skrevet

På Riksen tar de vare på eggene til kvinnen er 46år, men vet ikke om det er grensen.

Anonymkode: 2ab63...120

Skrevet

Kvinnen kan ikke få behandling med assistert befruktning etter at hun har fylt 46 år, se bioteknologiloven § 2-3 a. Tidspunktet regnes fra inseminasjon eller innsetting av befruktet egg. 

Anonymkode: 88dd2...cbb

Skrevet

Mener jeg leste at man ikke kan være eldre enn 38.

Anonymkode: 0bdf9...728

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinnen kan ikke få behandling med assistert befruktning etter at hun har fylt 46 år, se bioteknologiloven § 2-3 a. Tidspunktet regnes fra inseminasjon eller innsetting av befruktet egg. 

Anonymkode: 88dd2...cbb

Private kan ta opp til 46, men det offentlige tror jeg har grense på 38.

Anonymkode: 0bdf9...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...