Gå til innhold

Har det skjedd at når mannen har kommet så har det kommet store mengder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd at når mannen har kommet så har det kommet store mengder?

Tenker at mannen ikke har dratt i snurrebassen på laaaaaaaaang tid.

Også en ting til som jeg har lurt på:

Hvordan er følsene det når det kommer en stor Tsunami inne i dere? Prøv å sette ord på det og fortell

Anonymkode: 2b7bb...734

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, legger ikke merke til mengden, det er ikke interessant.

Jeg kjenner ikke at han spruter, så kan ikke si at det føles på noen spesiell måte, egentlig.

Det er nok menn som er mest opptatt av sæd. De fleste kvinner er ganske likegyldige til det.

Anonymkode: 9e0a9...b76

• Liker 3
Skrevet

Jeg har merket at jo mer følelser en mann har for en jo mer kommer det når han spruter.

Anonymkode: 39cc2...047

• Liker 2
Skrevet

Inni merker man ikke store forskjellen. Mer utenpå. Merker mer forskjell inni på om selve orgasmen er kraftig. 

Anonymkode: b5402...7bd

Skrevet

Kjenner dere at det kommer varm kropps veske der inne da? Eller er det såppas varmt der inne at dere ikke kjenner noe ?

Anonymkode: a5a78...a6b

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har merket at jo mer følelser en mann har for en jo mer kommer det når han spruter.

Anonymkode: 39cc2...047

Kan signere på denne som mann. Damene jeg har elsket i mitt liv fikk også meg til å komme mest, akkurat som om hele meg vil lage barn med dem, full av kjærlighet og dyrisk begjær

Anonymkode: 76692...288

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kan signere på denne som mann. Damene jeg har elsket i mitt liv fikk også meg til å komme mest, akkurat som om hele meg vil lage barn med dem, full av kjærlighet og dyrisk begjær

Anonymkode: 76692...288

Da må eksen som dumpa meg egentlig elske meg mye, så mye og sterkt som han kom med meg. Jeg trodde også det var kjærlighet mellom oss den gangen. Men det var kanskje ikke av den langvarige sorten. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kjenner dere at det kommer varm kropps veske der inne da? Eller er det såppas varmt der inne at dere ikke kjenner noe ?

Ja, kjenner at det kommer varm væske og kjenner puslering. 

Skrevet

lå med en jeg traff på utested på toalettet i gran Canaria. kjente en varm væske og det føltes som mye ja

Anonymkode: b2cfc...864

Skrevet

Skulle ta sexy bilder med exen en gang,  og sparte opp sæd I litt over en uke..

Ble bra dunge i ansiktet hennes, og bilder ble jo sexy og bra 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei, kjenner ikke at det kommer noe. Merker det først når det renner ut igjen.

Anonymkode: 9e0a9...b76

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner det ikke. Er allerede varmt og bløtt fra før. Merker det bare når det renner ut igjen, og da er det bare plagsomt hvis det er mye. 

Anonymkode: c6b30...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...