AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Siden vi er jo en del damer som er hatet av norske menn, så kanskje det kommer reisebyrå som spesialiserer seg på singelreiser til Thailand. Og det samme for menn som vil bli sammen med thaidamer, så kan de melde seg på singeltur. Hadde du som singel meldt deg på en sånn tur? Selv om thai-menn ikke har det beste ryktet? Anonymkode: 873fa...43f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Hva skal single damer i Thailand å gjøre? Singelreiser for kvinner er vel bedre å legge til land som matcher bedre med norske kvinner, som Tyrkia, Marokko og Gambia. Anonymkode: 6c46d...221 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva skal single damer i Thailand å gjøre? Singelreiser for kvinner er vel bedre å legge til land som matcher bedre med norske kvinner, som Tyrkia, Marokko og Gambia. Anonymkode: 6c46d...221 Trenger man det da? Kan man ikke bare finne seg en I Norge? Anonymkode: d0b0d...b37
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Hadde jeg ikke benyttet meg av. Hverken Thailand eller noe annet sted. Anonymkode: 051d1...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 For menn ja. For kvinner nei. Anonymkode: da356...ff7 1
Gjest TheCatLady Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Jeg ville ikke deltatt på det, nei.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trenger man det da? Kan man ikke bare finne seg en I Norge? Anonymkode: d0b0d...b37 Hvis man er hatet av alle menn i Norge, så blir det vanskelig. Har prøvd Tinder og alt, men nei. Blir behandlet så stygt av norske menn De vil bare ha instamodeller. Så jeg tenkte at thaimenn kanskje er litt mer ordentlig? Men jeg vet ikke. Anonymkode: 873fa...43f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Siden vi er jo en del damer som er hatet av norske menn Aldri hørt om kvinner som blir hatet av alle menn, bare motsatt Anonymkode: 1baf3...010
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 Kan bli med på en single-tur til Nederland. Der er mennene høye har jeg hørt. Bare synd at Tiësto er gift 😢 Hilsen singel dame Anonymkode: a3652...a72 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan bli med på en single-tur til Nederland. Der er mennene høye har jeg hørt. Bare synd at Tiësto er gift 😢 Hilsen singel dame Anonymkode: a3652...a72 Kjempeidé. La oss reise til Nederland, og bli høye, hele gjengen 🌷🌷🌷🚬 Anonymkode: 5824b...189 4
FrøkenFri Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Nei takk, ville aldri dratt på en sånn reise. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kjempeidé. La oss reise til Nederland, og bli høye, hele gjengen 🌷🌷🌷🚬 Anonymkode: 5824b...189 Er ikke ute etter dop, bare ute etter en høy ig kjekk mann 🤪 Anonymkode: a3652...a72
herzeleid Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Ut fra denne og de tidligere trådene tror jeg det eneste som vil hjelpe er å jobbe med seg selv og finne ut hva som gjør at det ikke fungerer og gjøre noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 herzeleid skrev (1 time siden): Ut fra denne og de tidligere trådene tror jeg det eneste som vil hjelpe er å jobbe med seg selv og finne ut hva som gjør at det ikke fungerer og gjøre noe med det. Hva mener du med dette? Hva betyr å jobbe med seg selv, og hva går det ut på? Anonymkode: 873fa...43f
DaddyDom Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 Jeg tenkte først at det var en kjempe god idé, men så tenkte jeg mer at de norske kvinnene og de norske mennene kunne finne tonen på en eksotisk strand 😛 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 DaddyDom skrev (20 minutter siden): Jeg tenkte først at det var en kjempe god idé, men så tenkte jeg mer at de norske kvinnene og de norske mennene kunne finne tonen på en eksotisk strand 😛 Problemet er jo at de norske mannfolka er så utrolig kresne så vi damer som ikke er instagram babes har ingen sjanse Jeg var til og med på date med en incel i sommer som sa jeg var stygg og burde operere meg.. så derfor må jeg se p andre muligheter. Tenker på folk fra Thailand som høflige mennesker, så kanskje det kan være et marked for singelreiser framover? Anonymkode: 873fa...43f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er jo at de norske mannfolka er så utrolig kresne så vi damer som ikke er instagram babes har ingen sjanse Jeg var til og med på date med en incel i sommer som sa jeg var stygg og burde operere meg.. så derfor må jeg se p andre muligheter. Tenker på folk fra Thailand som høflige mennesker, så kanskje det kan være et marked for singelreiser framover? Anonymkode: 873fa...43f Du er klar over at thai-menn er små eller? Både her og der. Anonymkode: 81d56...9fe
DaddyDom Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er jo at de norske mannfolka er så utrolig kresne så vi damer som ikke er instagram babes har ingen sjanse Jeg var til og med på date med en incel i sommer som sa jeg var stygg og burde operere meg.. så derfor må jeg se p andre muligheter. Tenker på folk fra Thailand som høflige mennesker, så kanskje det kan være et marked for singelreiser framover? Anonymkode: 873fa...43f Tja. Det er mange fisk der ute. Så ikke døm deg selv etter en persons mening. Men jeg tenker følgende om singellivet. Hvor mye er det verdt å finne en? For hvis man har holdningen at man skal aldri endre seg eller rette seg for andre så vil man aldri finne noen. Også «tanken» om den perfekte mann eller kvinne. Det kan man gjerne holde på, men risikoen er at man går alene livet igjen. Hvis man ønsker å finne noen må man ha realistiske forventninger. Så man må være fleksibel, man må gi og ta. Dette er viktig i ett forhold fordi livene endrer seg, interesser endrer seg og drømmer endrer seg. Da må man være villig til inngå kompromisser og stille seg selv spørsmål om hva som er viktig og hva som ikke er viktig. Dette er også viktig helt i starting under f.eks dates eller lignende. Gir daten uttrykk for noe bør man rette seg hvis dette er på noe som ikke er viktig for en å ta standpunkt på.Ønsker man å bli behandlet på en annen måte kan man hinte flørtende. Og så er det selve kurtiseringen. 1. styre unna vanskelig eller provoserende tema i starten. Dette bør ventes med når man er bedre kjent. Da kan man kjenne på om det er virkelig noe man kan gi slipp på eller om det er noe partneren kan akseptere. Når man er 2 ukjente er det ofte vanskeligere å vise aksept for den andre sitt standpunkt, men ser man menneske bak kan man lettere forstå. Noen ting kan man jo aldri matche på så det er ikke set jeg sier. Gi personen 2-3 sjanser før man dømmer den. Noen ganger kan man si feil eller bli oppfattet feil. 2. Pynte seg riktig 3. Smile 4. Spørre og lytte og invitere til motspørsmål. 5. Forsett på samme spor hvis man møter interesse på ett spor. F.eks idrett eller en hobby. 6. Gi komplementer som er passende. Vis interesse for personens svar og svar støttende rundt det. 7. Gjør noe sammen og nyt selve aktiviteten også. Altså opplev noe som er hyggelig selv om det ikke blir match på daten. Ikke se på film eller kino før type 3 date med mindre dere avtaler å spise noe etterpå der dere setter dere ned. 8. Hjelp motparten hvis de sliter litt. 9. Ikke avskriv noen etter 1 date, 1 ord feil eller ligende. Altfor ofte legger man folk i skuffen over de minste lille ting. 10. slapp av og ro ned før daten. 11. øv deg litt på første inntrykket hjemme. Hvordan man ønsker å smile, om man skal gi klem eller ta hverandre i hånden. Og hva skal du «naturlig oppe videre med»? Hvis du mestrer introduksjonen senker du begge sine skuldre 3 hakk minst. også hvis det mange andre tips og triks men det kommer litt an på hva som er vanskelig for akkurat den personen. også dette du kommenterer med incell. Det er jo ikke en person man kan gå på date med. En incell har en mental barriere oppe og problemer som har satt seg dypt. Han er ikke klar for å gå på dates egentlig, men av å gå på dates så kan han kanskje overkomme sine issues hvis han blitt tatt imot riktig og personen samtidig jobber med seg selv. Så her har du nok vært uheldig vil jeg si. Og virker ikke som du er rette person å omvende en incell dessverre 😕 tror det er mange norske menn der ute som er ensomme som hadde kunne tenkt seg en norsk dame, men de tør nok ikke å ta kontakt. Kanskje de er redd for å bli avvist på lik linje som mange kvinner føler det. Da kan jo en eksotisk singeltur skape masse kontaktpunkter i fine omgivelser som kan gjøre det lettere å finne noen? Endret 18. september 2021 av DaddyDom Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For menn ja. For kvinner nei. Anonymkode: da356...ff7 Et paradoks. Anonymkode: ec8be...107
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 Må nok ned til Sør Asia om jeg skal gifte meg da de har normal religion der. Anonymkode: 0405f...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå