AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Del Skrevet 18. september 2021 Hei! Jeg er nå på dag fem etter innsett av fersk blasto. Har hatt skikkelig mensmurringer de siste to dagene. Kan det være et godt tegn eller bare bivirkning av lutinusen? Har hatt et innsett tidigere og hadde ikke denne typen smerter, bare litt blødninger. Anonymkode: 47a5f...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 Kan være begge deler. Kan være at noe er på gang, men kan også være bivirkninger. Umulig å skille hva er hva når man bruker progesteron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamand Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg følte mye murringer i magen da jeg gikk på Lutinus, pluss enorme pupper. Men så var jeg også overstimulert, så eggstokkene var litt på ville veier. Jeg opplevde ingen blødninger. Enden på visa er at jeg heldigvis er 5mnd på vei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 Hadde mensesmerter fra den dagen eg begynte på lutinus og skikkelig ømme pupper. Men negativ test Anonymkode: 2c142...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå