AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Jeg møtte drømmemannen min for noen år siden.Den dag idag forguder jeg han like mye som når jeg møtte han, setter pris på de stundene vi har sammen og alt som før. Jeg bare føler han har blitt tiltaksløs. de første månedene vi hadde sammen var han spontan, tok meg med på alt og kunne ringe 5 minutter før han var hos meg og ba meg være klar innen 5 minutter. Han ba meg flytte inn før det var gått 1 år, jeg brukte 3 måneder til å tenke på det før jeg flyttet inn. Da gjorde vi det klart alt vi var enige om i et forhold. Vi begge var enige i at det å holde liv i gnisten og prøve å bevare spenningen var viktig. Men jeg føler at de siste året har kun jeg tatt initiativ. F.eks jeg steller i stand date nights hjemme med god mat etter han har spist vil han legge seg på sofaen og se på tv, hver gang vi drar av gårde eller er på hotell er det jeg som har stelt istand og betalt, han jobber mye og nesten så han forventer at jeg er hjemme så vi kan få 1-2 timer sammen før vi legger oss. Sex livet har endret seg drastisk, han forteller meg ofte at han elsker meg og at det er meg han vil ha for alltid uten at jeg legger opp til at han skal si noe. Men jeg føler at jeg oppfyller alle hans behov, mens mine blir tilsidesatt eller glemt.. jeg har prøv å snakke med han om dette, ham blir lei seg fordi han ikke føler at noe er galt og at alt er bra, men sier han forstår min side uten å gjøre noe med det. hva kan jeg gjøre for å få gnisten tilbake? Anonymkode: 57530...1a5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Det motsatte av det du gjør i dag. Dra vekk på hotell med noen andre. Lag middag til deg selv og dra ut med venninner etterpå. Ikke gi han oppmerksomhet. Han må jobbe for å beholde deg Anonymkode: a783d...1bb 2
McMary Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Fortell han at det er alvor, at du er redd forholdet havarerer på den ene eller andre måte om han ikke tar seg sammen og gjør det dere ble enige om for å bevare gnisten. Det er fort gjort at du blir betatt av en annen mann en dag om du ikke får det du ønsker deg hjemme. Meld dere på et samlivskurs. Eventuelt finn en felles hobby sammen eller noe. Min eksmann tok heller ikke ting på alvor, jeg prøvde noen år å nå frem. Først da jeg ville skilles endret han seg, men da var det for sent. Syns fortsatt det er leit, vi har jo barn også.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 1 hour ago, McMary said: Fortell han at det er alvor, at du er redd forholdet havarerer på den ene eller andre måte om han ikke tar seg sammen og gjør det dere ble enige om for å bevare gnisten. Det er fort gjort at du blir betatt av en annen mann en dag om du ikke får det du ønsker deg hjemme. Meld dere på et samlivskurs. Eventuelt finn en felles hobby sammen eller noe. Min eksmann tok heller ikke ting på alvor, jeg prøvde noen år å nå frem. Først da jeg ville skilles endret han seg, men da var det for sent. Syns fortsatt det er leit, vi har jo barn også. Hun har jo prøvd å ta det opp med han. Anonymkode: a783d...1bb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det motsatte av det du gjør i dag. Dra vekk på hotell med noen andre. Lag middag til deg selv og dra ut med venninner etterpå. Ikke gi han oppmerksomhet. Han må jobbe for å beholde deg Anonymkode: a783d...1bb Helt riktig... han må kjenne på " miste " følelsen å virkelig jobbe for å beholde deg. Anonymkode: cdb5a...e75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå