AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 "noen burde ikke fått barn" Jeg ble så sjokkert at jeg ble helt stum og nummen i hele kroppen. Dette var rettet mot meg da jeg hentet sønnen min i dag. Han ville ikke gå fra barnehagen, så jeg bare tok han med meg. Bar han under armen og satte han i bilen. Han skrek og gråt mye, men det får aldri hjelpe. Ble bare så sjokkert av denne kommentaren Anonymkode: b3178...482
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Hvordan vet du at kommentaren var rettet mot deg da? Du får be om et møte med styrer og ansatt. Om barnehagen er så bekymret for barnet at de mener at du ikke skulle hatt barn, burde de jo uansett ha meldt fra til barnevernet. Ikke kommentert på en slik måte til deg. Helt unødvendig av den ansatte, som skulle oppført seg mye mer profesjonelt. Anonymkode: 0d1b5...b5e 34
Sunnys Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Helt unødvendig kommentar. Her bør ped leder ta en samtale med deg, eller hjelpe deg / gi råd ang slike kinkige situasjoner du var i i dag. 7
Handful Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Noe så vondt å høre, stakkars deg. Virkelig ikke greit. 🙀😿 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Absolutt ikke en handling som gjorde en slik kommentar berettiget. Du er ikke en dårlig forelder av å bære en trass unge hjem. Ville informert aktuell ansatt hva du overhørte, og hva spurt hva hun mente med det? Folk altså. Anonymkode: 40b22...c52 16
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Visse folk burde ikke få jobbe i barnehage. Hadde slengt inn en klage med den reneste samvittigheten, slikt rask må nok få seg en smekk og to for å lære seg hvordan en oppfører seg på jobb. Anonymkode: 50288...743 14
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Oppdater veldig gjerne tråden når du har tatt tak i dette! Dette er fullstendig uakseptabelt, og jeg tror den ansatte har gjort en stor skivebom ved å i det hele tatt si noe sånt høyt. Man kan tenke og menehva man måtte ønske, men man sier det ikke høyt - ikke til kollegaer en gang. Anonymkode: f0fcd...5e3 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Tror du bare tuller. Hørtes jo ut som kommentarfeltet her inne. Men hvis du er registrert i barnevernet så kan det jo høres litt mer plausibelt ut. Anonymkode: 25344...e0c 10
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du bare tuller. Hørtes jo ut som kommentarfeltet her inne. Men hvis du er registrert i barnevernet så kan det jo høres litt mer plausibelt ut. Anonymkode: 25344...e0c "Hvis du er registrert i barnevernet", hva skal det liksom bety? Anonymkode: f0fcd...5e3 16
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Hvordan vet du det var om deg? Anonymkode: c6a34...118 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du det var om deg? Anonymkode: c6a34...118 Spiller ingen rolle om det var ts eller en annen forelder. Den barnehageansatte må lære seg å holde kjeft eller finne seg en annen jobb. Anonymkode: 50288...743 11
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Kanskje det ikke var rettet mot deg? Kanskje de leste noe fra vg eller snakket om noe, før du kom inn? Og fortsatte det etter du gikk ut? Og siden du var stresset og du trodde det var rettet mot deg? Sier det bare fordi, jeg flere ganger har oppfattet feil, og har overhørt samtaler, som egentlig visse personer startet før jeg kom, og fortsatte sin samtale mellom seg etter de trodde jeg gikk. Så kom jeg og laget panikk og til slutt så viste de noe de leste på mobilen, da ble jeg bare flau over det jeg hørte og måtte unnskylde meg. Bare gi deg tid, tenk godt gjennom, og så ta opp med læreren og sammen med bhg sjefen . Vis du prøver ta alene med bhg lærer, så kan du også få skyld at du startet krangel uten noe bevis. Best der er tilgjengelig sjefen også. Anonymkode: ff373...4f6 14
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #14 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): "Hvis du er registrert i barnevernet", hva skal det liksom bety? Anonymkode: f0fcd...5e3 Hun hørte liksom dette når hun tok ungen og bar han ut i bilen fordi han ikke ville gå? Hørte hun dette gjennom alt "kaoset"? Kan tenke meg at unge da hadde hadde skreket. Kanskje de ropte det etter henne😅 Jaja, tro hva dere vil. Ts sitter og kjeder seg, har sikkert ikke barn en gang. Anonymkode: 25344...e0c 12
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #15 Skrevet 17. september 2021 Det var veldig uprofesjonelt. Hun må ha sagt det høyt også siden du hørte det gjennom all gråt og skriking? Anonymkode: 20780...efb 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #16 Skrevet 17. september 2021 Nok en trolletråd med dårlig norsk. Du er produktiv, det skal du ha,. Anonymkode: 6f59d...454 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #17 Skrevet 17. september 2021 Absolutt ikke greit å si, og jeg syns som de over at du skal kalle inn til samtale. Dette må være det verste en kan si til en forelder? Dette kan den ansatte ikke slippe unna med. «Han skrek og gråt mye, men det får aldri hjelpe.» Dette er helt sikkert det siste du vil høre. Men jeg vil tro at de reagerte på hvordan du møter sønnen din når han er lei seg. Har du lest om validering av følelser? Ved å møte barnet ditt på denne måten vil han bli mye lettere å få med hjem, og han vil få det bedre, relasjonen deres vil bli bedre. Vær så snill og les litt om dette!❤️ https://psykologisk.no/2019/09/hvordan-moter-vi-vanskelige-folelser-hos-barn-pa-en-klok-mate/ Anonymkode: 37438...5e4 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #18 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Spiller ingen rolle om det var ts eller en annen forelder. Den barnehageansatte må lære seg å holde kjeft eller finne seg en annen jobb. Anonymkode: 50288...743 For et svar Anonymkode: c6a34...118
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For et svar Anonymkode: c6a34...118 Men det stemmer, en barnehageansatt har ingenting i jobben å gjøre om man spyr ut slike utsagn. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun hørte liksom dette når hun tok ungen og bar han ut i bilen fordi han ikke ville gå? Hørte hun dette gjennom alt "kaoset"? Kan tenke meg at unge da hadde hadde skreket. Kanskje de ropte det etter henne😅 Jaja, tro hva dere vil. Ts sitter og kjeder seg, har sikkert ikke barn en gang. Anonymkode: 25344...e0c Hæ? Er du full? Anonymkode: f0fcd...5e3 2
Gjest BethD Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 Dette tror jeg ikke så mye på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå