AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hva er korrekt å si/gjøre når ungen spør et slikt spørsmål? Jeg sier "elsker dere begge like mye". Men da sier ungen "ja, men hvis du måtte velge en." Anonymkode: f4df8...cde
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Elsker ungen høyere. Anonymkode: 88640...50f 15
CorvusCorax Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Du elsker begge to, men vil jo tro du elsker barnet "mest". Du elsker barnet på en annen måte. Det er en del av deg. Det er halve deg - noe du har skapt sammen med en du elsker. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Jeg ville sagt til barnet at det selvsagt var h*n. Anonymkode: 7cf39...20b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Barnet søker bare trygghet. Du trenger ikke å gruble så mye på det. Anonymkode: 7cf39...20b 16
visp Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Bare snakk det bort og gjenta det du sier. Problemet er jo om det plutselig skulle skjære seg mellom deg og pappan. Når ungen ser at man kan gå fra pappa, så kan man gå fra barnet også. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barnet søker bare trygghet. Du trenger ikke å gruble så mye på det. Anonymkode: 7cf39...20b Enig… Anonymkode: 68a04...43e 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Elsker ungen mer og sier det som det er. Anonymkode: 7ae5f...4dc 8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Jeg sier til min datter at hun er den absolutt viktigste og den jeg er mest glad i, i hele verden. Hun er nå 15 år. Jeg elsker min mann også, stefaren til datteren, men alle vet at barn kommer før alt annet. Anonymkode: b89a9...c0f 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 Elsker ungen mer og ville ikke lagt skjul på det. Jeg elsker de begge ekstremt høyt - men måtte jeg velge hadde jeg valgt barnet. Anonymkode: 3b44b...aba 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Jeg håper virkelig du svarte og ikke nølte med det svaret. Jeg kan ikke forestille meg å elske noen mann høyere enn han jeg er med nå, men hadde glatt ofret han hvis det sto mellom å redde livet til ungene eller han. Og han hadde gjort det samme om det sto mellom meg og ungene. Hadde han mot formodning valgt meg over ungenes liv hadde livet hans hengt i en tynn tråd etterpå😆 Har ingen problem med å fortelle barna at de er det viktigste i verden for meg. Anonymkode: 998cc...b89 12
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er korrekt å si/gjøre når ungen spør et slikt spørsmål? Jeg sier "elsker dere begge like mye". Men da sier ungen "ja, men hvis du måtte velge en." Anonymkode: f4df8...cde Si du elsker ungen mest, det er det barnet trenger å høre❤ Her spurte barnet sin far om dette, og ble kjempetrist av at han var like glad i barnet som i kjæresten. Dette blant mange andre ting gjorde at vi dro på familievernkontoret, da sa hun fra fvk rett ut at man alltid svarer at man elsker barnet mest. Fordi barnet trenger den tryggheten. Anonymkode: 809ad...d5f 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Litt rart spørsmål, kommer det bare helt ut av det blå? Men jeg hadde bare svart at du elsker barnet høyest, samtidig som jeg hadde forklart at jeg elsker barnet og pappan på to forskjellige måter. At pappa er kjæresten til mamma, og at mamma er forelsket i pappa. Men at den kjærligheten ikke kan sammenlignes med kjærligheten til barnet. Anonymkode: ed9a7...d18 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 Da sier du det samme. Å forklarer at man har like mye kjærlighet til både liten og stor. Her er storesøster veldig sånn at vi må velge. Da får hun klar beskjed at kjærlighet har vi så mye av at den deles likt. Slutt å spør. Anonymkode: fa9ed...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 Jeg hadde sagt som sant var at jeg elsker min samboer mest og poengtert det ganske klart at: Du min sønn, du er årsaken til at din mor og jeg ikke lenger har sex da mor blir så sliten av å jobbe, ha ansvaret for husarbeid og ta vare på deg, vi kan ikke lenger dra på ferie når vi vil og hvor vi vil, du min sønn er årsaken til at mor og far ikke lenger kan kjøpe seg hva vi vil, du er årsaken til mange av våre diskusjoner og krangler som igjen fører til mangel på sex. Du min sønn, du er roten til alt ondt Anonymkode: 393da...0ba
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 Hadde sagt at det er noe jeg ikke ville svare på. Trenger ingen sammenligning. Hva slags barn spør om sånt?? Anonymkode: 9a553...f05 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde sagt at det er noe jeg ikke ville svare på. Trenger ingen sammenligning. Hva slags barn spør om sånt?? Anonymkode: 9a553...f05 Det er et HELT vanlig spørsmål fra et barn, og selvsagt svarer man at man elsker barnet mest. Du er en inkompetent idiot. Anonymkode: e2d17...759 8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde sagt som sant var at jeg elsker min samboer mest og poengtert det ganske klart at: Du min sønn, du er årsaken til at din mor og jeg ikke lenger har sex da mor blir så sliten av å jobbe, ha ansvaret for husarbeid og ta vare på deg, vi kan ikke lenger dra på ferie når vi vil og hvor vi vil, du min sønn er årsaken til at mor og far ikke lenger kan kjøpe seg hva vi vil, du er årsaken til mange av våre diskusjoner og krangler som igjen fører til mangel på sex. Du min sønn, du er roten til alt ondt Anonymkode: 393da...0ba Så morsom du er. Håper samboeren din finner seg en ny mann og bedre far til barnet ditt, du er en avskyelig person som aldri skulle fått barn. Verden hadde blitt et bedre sted uten sånne som deg. Anonymkode: e2d17...759 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 Når jenta mi spurte svarte jeg henne. Jeg vil jo være ærlig😉Og selvsagt elsker man barnet sitt mer enn noen andre. Anonymkode: ef4a9...99b 1
AprilLudgate Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 Har aldri fått spørsmålet, men har sagt at foreldre som får barn alltid begge elsker barnet aller mest. Sånn er det bare. Først elsker man kjæresten sin mest, og så når man får barn blir mamma/pappa nummer 2 i hverandres liv. At alle mennesker har det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå