Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2002 #1 Skrevet 7. oktober 2002 Hvordan kan d ha seg at alt hva jeg liker er enten fetende, ulovlig eller umoralskt????
Bettie Skrevet 7. oktober 2002 #2 Skrevet 7. oktober 2002 Men jeg tør vedde på at det er morsomt.........
Bertha Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 Livet er fullt av f***, sadie. Men så er det jo godt å være litt uoppdragen av og til også, ikke sant?
Elefantina Skrevet 8. oktober 2002 #4 Skrevet 8. oktober 2002 Har en relativt sunn ting jeg ikke kan leve uten: MELK!! (må ha det, bare må ha det!) Ikke er det umoralsk å drikke det heller...
Mel-anie Skrevet 8. oktober 2002 #5 Skrevet 8. oktober 2002 Det er jo det som gjør livet spennende!!!
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2002 #6 Skrevet 9. oktober 2002 gjort seg m noe kuk nå, for å si d slik...
Lilleba Skrevet 9. oktober 2002 #7 Skrevet 9. oktober 2002 Hm, jeg er litt i samme gate, men jeg motstår alt, unntatt fristelser.
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #8 Skrevet 10. oktober 2002 På tirsdag når jeg og sambiss stod på Rimi og vente på å få betale varene våre stod jeg og titta leeeengtende mot smågodtet og potegull hyllene og sa rooolig men fattet Hvorfor er ikke mat godteri og godteri mat???? Det hadde gjort ting såååå mye enklere og frokosten såååå mye lettere å få ned. Hvorfor tenkte ikke gud på det når han oppfant Stratos???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå