AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 For meg er det å krølle meg inntil han under dynen når jeg er kald, og å forsvinne i armene hans når jeg er sliten eller lei. Da klemmer han meg og kysser meg i pannen❤ Da blir jeg helt gele. Eller det at han alltid støtter meg uansett hva det gjelder. Det er verdens beste følelse å ha min helt egen person, som elsker meg og vil gjøre alt for meg❤ Dette går selvsagt begge veier😊 Anonymkode: 4ad9c...8eb 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 At han alltid sørger for at jeg har det jeg trenger og har det bra ❤️ At han tar vare på meg, gir meg kjærlighet og omsorg ❤️ Ordner alltid opp om det er noe, fikser alt, er en skikkelig handyman ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 At han er der for meg, lytter til det jeg sier og følger det opp i praksis. Det er ikke et selvfølge! Han er faktisk min beste venn. Verdens snilleste mann ❤ Anonymkode: 6f329...4c2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Han lukter så innmari godt🙊 Anonymkode: f478e...1b4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Han er så flink til å se meg; gir små komplimenter og små kjærtegn veldig ofte. Føler meg så trygg med han -han er stødig og lojal. Flink til å fikse ting i huset, følge opp barna og tar definitivt sin del av husarbeid og plikter. Og veldig flink til å lage nydelig mat. (Og ikke minst - veldig god elsker - han vet hva som skal til ❤️ ) Hilsen K47 - gift i 18 år nå. Så ja - noen forhold varer lenge -forhåpentligvis livet ut! Og vi har det mye bedre nå enn på lenge ❤️ Anonymkode: 84928...da3 6
GulSitron Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 At han alltid er der for meg, at han vil gjøre hva som helst for at jeg skal ha det bra. At han klemmer meg og ikke slipper selv om jeg egentlig ikke har fortjent klemmen eller nærheten. Måten han får meg til å føle meg trygg både i forholdet og ellers (typ jeg er ikke redd for å gå i mørket når jeg går sammen med han). At han kommer med blomster til meg minst en gang i mnd. ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Penisen hans Anonymkode: fcc2c...86b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 Det må være at han er en fantastisk familiemann som gjør alt for at jeg og barna skal ha et godt liv. Anonymkode: 58acf...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 at hun tjener sinnsykt bra, og at jeg blir forsørget. Anonymkode: 350f0...f61
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Han SER meg. Han er så omsorgsfull. Utrolig god i sengen 😂, kjærlig, Deilig, Herlig, vi har ikke felles barn, men han er en kjempegod pappa og bonuspappa 😊 Anonymkode: e7924...2ff
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #11 Skrevet 20. september 2021 Han tar vare på meg og gir meg den tryggheten jeg aldri har hatt hos noen andre (familie/tidligere kjærester). Anonymkode: dd957...b85
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #12 Skrevet 20. september 2021 Denne tråden burde alle gutter som tror at kvinner tar menn kun på utseende og lommeboka lese. Kvinner vil ha menn som er omsorgsfulle og tar vare på kona. Anonymkode: 31037...ea2 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #13 Skrevet 20. september 2021 Han er min aller beste venn. Han er stødig, trygg, morsom, og det snilleste menneske jeg kjenner. Jeg er heldig som har han Anonymkode: a566c...c68
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #14 Skrevet 20. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Denne tråden burde alle gutter som tror at kvinner tar menn kun på utseende og lommeboka lese. Kvinner vil ha menn som er omsorgsfulle og tar vare på kona. Anonymkode: 31037...ea2 Dårlig deal når man kan lese denne tråden samme dag. Anonymkode: 63db6...af7 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #15 Skrevet 20. september 2021 Nok en heldig kvinne her🤗 Samboeren min gjennom 8 år gir meg kjærlighetsbekreftelser hver eneste dag. I form av både ord, klemmer og kjærtegn. Vi samarbeider bra om absolutt alt og han er en fantastisk pappa til barna våre. Utrolig samkjørte i barneoppdragelsen også. Sjeldent det blir diskusjon eller krangling. Vi har felles interesser og liker å gjøre det meste sammen, selv om vi aldri trenger å føle oss utrygge om vi ønsker tid for oss selv. Vi har helt samme sexdrift og tenningsmønster. Kan snakke om alt på denne fronten og det meste ellers. Tror endelig jeg har skjønt utrykket ‘min bedre halvdel’😄🤗 Anonymkode: 61b4b...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #16 Skrevet 20. september 2021 Where to start? Han er min klippe når alt annet raser. Han er min luft når jeg blir kvalt. Han er mitt hav når jeg er dehydrert på energi, håp og vilje. Han er min ild når flammen min holder på å dø ut. Han kan gjøre meg sint, lei, lattermild på samme tid. Når jeg gråter, legger han fra seg alt og tvangsklemmer meg (jeg er en avviser på klemmer når jeg er sint eller lei meg). Han gjør det fordi han vet at jeg til syvende og sist blir rolig av den klemmen. Han har hatt meg i sentrum fra dag en. Han vil jeg skal ha det bra. Jeg har slitt med psyken siden tenårene, men takket være han, så føler jeg meg endelig trygg. Han bar meg på sine skuldre når jeg ikke klarte å bære meg selv lenger. Han dømmer meg ikke, heller ikke mine venner. Han er elsket av min mor og far, jeg elsker hans mor og far. Han lar meg være meg, han har latt meg vokse. Ingen han, ingen meg. Anonymkode: 6907b...112 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #17 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Han SER meg. Han er så omsorgsfull. Utrolig god i sengen 😂, kjærlig, Deilig, Herlig, vi har ikke felles barn, men han er en kjempegod pappa og bonuspappa 😊 Anonymkode: e7924...2ff når sex kommer som nr 2 så er det et dårlig tegn, sorry, når "god" sex er noe av det beste med han og ikke hans kvaliteter og personlighet så er det dømt til å faile, beklager. Har sett forskning på det også, det går til dass Anonymkode: a6485...0e7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #18 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Denne tråden burde alle gutter som tror at kvinner tar menn kun på utseende og lommeboka lese. Kvinner vil ha menn som er omsorgsfulle og tar vare på kona. Anonymkode: 31037...ea2 5 stykk er dessverre det ekstreme mindretallet og forskning bekrefter dessverre at kvinner går etter matrialistiske ting som status og penger. Utseende ? er ikke dumt å gå etter utseende, man må faktisk være tiltrukket hverandre fysisk Anonymkode: a6485...0e7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #19 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Denne tråden burde alle gutter som tror at kvinner tar menn kun på utseende og lommeboka lese. Kvinner vil ha menn som er omsorgsfulle og tar vare på kona. Anonymkode: 31037...ea2 Nei han må se bra ut og være tynn og deilig Anonymkode: db4c6...26a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #20 Skrevet 20. september 2021 Ingen liker tynne menn. Sterk er ordet. Fuck me liksom. Anonymkode: fcc2c...86b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå