Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så i dag?

Litt artig serie egentlig..

Satt vel egentlig å måpa gjennom hele programmet bortimot.. :ler:

Merka at noen av de damene så veldig ut som menn.. spesielt ho med dattera! Så nesten ut som en trans.. ikke vondt ment!

Morsomt å se litt sånn som du ikke ser ellers..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var ganske artig! Kan umulig være særlig sunt å holde på sånn som de gjorde...ikke fint heller! :grine2:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Så det jeg og. De damene var ultramaskuline.

Skrevet

Jeg så også det programmet i går og tror jeg satt med sånne øyne under hele programmet: :sjokkbla: Jeg kan ikke skjønne at noen vil se sånn ut frivillig og det kan jo ikke være bra for helsa.

Skrevet

Jeg ser ogås på, synes det er artig. Og slike fitnessmenn/damer er ikke særlig pent. Så dere hun som hadde med seg dattera? Så ut som en mann med parykk og godt gjemt penis. Fytti grisen...

Gjest lilletroll
Skrevet

Var en der som jeg fortsatt er HELT sikker på var mann :overrasket:

Skrevet

Jeg følte meg nesten uvel gjennom deler av programmet. Og de "damene".. De har bola så hardt at alle kvinnelige trekk er visket ut. Som de så ut!!! Men Thomas er morsom :-D

Skrevet
Og de "damene".. De har bola så hardt at alle kvinnelige trekk er visket ut. Som de så ut!!!

For en tåpelig kommentar. De var ekstreme ja, men å påstå at de mister kvinnelige trekk pga "boling" er vel litt urettferdig.

De jentene må ha en utrolig viljestyrke som klarer å bygge kroppen sin på ekstrem trenings mengde og ekstrem mager kost. Jeg satt også med store øyner under hele programmet, fatter bare ikke at det går an. Jeg synest de er tøffe, men om det er så sunt, det tviler jeg på.

Skrevet
For en tåpelig kommentar. De var ekstreme ja, men å påstå at de mister kvinnelige trekk pga "boling" er vel litt urettferdig.

De jentene må ha en utrolig viljestyrke som klarer å bygge kroppen sin på ekstrem trenings mengde og ekstrem mager kost. Jeg satt også med store øyner under hele programmet, fatter bare ikke at det går an. Jeg synest de er tøffe, men om det er så sunt, det tviler jeg på.

så du tror de fleste der har blitt sånn av kun hard trening og riktig kosthold..? Okey... da har vi delte meninger.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
så du tror de fleste der har blitt sånn av kun hard trening og riktig kosthold..? Okey... da har vi delte meninger.

Haha, det var litt av noen fordommer. Ja, det går faktisk an. Var i det miljøet selv en gang (jeg var ikke kroppsbygger altså), og det er mange målrettede og selvdisiplinerte personer. Man kommer langt med tålmodighet, selvdisiplin og riktig kosthold. At du tar det for gitt at de "boler", viser bare hvor inkompetent du er på dette området.

Skrevet

Har aldri påstått at jeg er kompetent på dette området heller :)

Skrevet
Haha, det var litt av noen fordommer. Ja, det går faktisk an. Var i det miljøet selv en gang (jeg var ikke kroppsbygger altså), og det er mange målrettede og selvdisiplinerte personer. Man kommer langt med tålmodighet, selvdisiplin og riktig kosthold. At du tar det for gitt at de "boler", viser bare hvor inkompetent du er på dette området.

99% av kvinnene som stiller i kroppsbygging bruker dop. På de fleste var dette temmelig åpenbart i form av maskuline ansiktstrekk.

Skrevet

AH endelig en som var enig ;) De så ut som menn i ansiktet, og stemmene var mørke som menn..

Men jeg har fortsatt ikke påstått at jeg har peiling :)

Skrevet
AH endelig en som var enig ;) De så ut som menn i ansiktet, og stemmene var mørke som menn..

I tillegg til maskuline ansikttrekk, er vekst av klitoris en av bivirkningene når kvinner bruker dop. I noen tilfeller kan den vokse så mye at den ser ut som en liten penis. For meg er det uforståelig at kvinner velger å leke med mannlige kjønnshormoner, men det er deres kropp.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det bør ikke Mito heller påstå.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
99% av kvinnene som stiller i kroppsbygging bruker dop. På de fleste var dette temmelig åpenbart i form av maskuline ansiktstrekk.

Har du statistikk/undersøkelse på det? Hva slags maskuline ansiktstrekk? Muskler og at de hadde prosentvis lite kroppsfett, også i ansiktet?

Endret av Rattleshake
Skrevet

Rattle; syns du virkelig ikke at de damene så ut som menn i ansiktet?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Rattle; syns du virkelig ikke at de damene så ut som menn i ansiktet?

Hva jeg synes om hvordan de ser ut, er vel ikke så interessant. Saken var jo om det var umulig å få slik kropp uten dop. De har ekstremt lav fettprosent og "pumpet" før konkurranser, det gjør at de kan se litt manndige ut. Hadde du sett de 2 uker etterpå, ville du sett at de ser ganske annerledes ut.

Skrevet
Har du statistikk/undersøkelse på det? Hva slags maskuline ansiktstrekk? Muskler og at de hadde prosentvis lite kroppsfett, også i ansiktet?

Niks, ansikttrekk. Kjeve, øyner, osv. De ser like maskuline ut off-season.

Jeg gidder for øvrig ikke engang å diskutere dette, da det er bortkastet tid. Envher med litt innsikt i miljøet vil bekrefte dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...