Gå til innhold

Litt alternative mennesker, div piercinger osv. Psykisk helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ikke opp til å diskutere spesifikke personer, men legger ved et eksempelbilde. 

Er det rimelig å anta at noen/mange av disse ikke har det helt greit, kanskje har opplevd noe ugreit, har litt bagasje osv? Altså signifikant flere av disse som sliter med noe om man sammenligner med resten av befolkningen. 

Virker også som at en høy andel av disse ikke er særlig pene i utgangspunktet, mens pene mennesker ofte holder seg pene, finner ikke på masse krøll med utseendet osv. Finnes selvsagt unntak, men en tommelfingerregel. Kanskje de tenker "jeg blir nok aldri pen, så da går jeg for noe tøft, crazy, alternativt".

1631911027077.jpg

Anonymkode: 9efdd...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Sliter alle tatoverte psykisk?

Anonymkode: 401f3...ca9

Skrevet

De er vel mest ute etter "Notice me!!"-effekten, ofte for å fremstå som tøffe/barske. Lett å se i gjennom. Inni er de ynkelige.

Anonymkode: cd79c...252

Skrevet

Jeg tenker i alle fall generelt at mennesker som har mye "se på meg"-greier er det ofte noe avvikende med. Det trenger ikke være en negativ opplevelse eller noe negativt i det hele tatt, men ofte virker det å være et uttrykk for at noe ikke stemmer helt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...