Gå til innhold

Hva gjør dere damer hvis mannen dere elsker plutselig blir fullstendig impotent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan skje på grunn av både sykdom og ulykker. Hva gjør dere? 

Vil dere forlate han? 

Eller hva slags sexliv ser dere for dere hvis dere velger å være i forholdet? 

Anonymkode: 05534...a3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er heldigvis poly, så dette er ikke et problem. 

Skrevet

Riksen fikser potensen.

Anonymkode: 8b5da...8fc

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg kommer litt an på hvordan han takler det selv. Vil han fortsatt være nær og seksuell sammen med meg? Eller vil han trekke seg unna og all intimitet blir borte? 

Anonymkode: 570d0...db6

• Liker 3
Skrevet

Impotent, ikke noe problem. Det finnes mange måter å ha sex på.

Manglende sexlyst, eller nekter å jobbe gjennom evt negative tanker omkring manglende potens - da stiller det seg annerledes. Om løsningen hans blir å stenge meg ute, nekte å snakke om det og slutter med alt av nærhet.

Opplevd begge deler. Var kun i siste tilfellet impotensen ble grunn til brudd.

Anonymkode: 3b737...f71

• Liker 10
Skrevet

Mest sannsynlig forlatt ham. Ikke på grunn av sexen, men fordi han garantert hadde blitt veldig bitter og dermed helt jævlig å leve med.

Anonymkode: 0953e...17b

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde aldri forlatt han! Jeg hadde støttet han og hjulpet han på veien til å likevel føle seg som en hel mann ❤️ 

Skrevet

Mange måter å være intim på. Så lenge han ikke ble bitter og sur til et punkt hvor han ikke lenger ønsket nærhet med meg, så hadde jeg aldri i livet forlatt han.

Anonymkode: 1f4aa...a15

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt en kanin-vibrator og kost med mannen på andre måter. Elsker man noe så kan man ordne «biffen» selv, dersom de ikke kan (han kunne jo slikke osv., da, men det kommer jeg ikke av)

Anonymkode: 740bf...a6a

Skrevet

De fleste er poly så det er ikke problem

Anonymkode: 280b7...89f

Skrevet
Mysticgirl skrev (8 minutter siden):

Hadde aldri forlatt han! Jeg hadde støttet han og hjulpet han på veien til å likevel føle seg som en hel mann ❤️ 

Jeg hadde jo gjort det samme, men - som noen her nevner kam bitterhet og sinne ta overhånd.

Sannsynligvis ville sex blitt et ikke-tema, her blir mannen irritabel omtrent av å ikke få ereksjon ila 2 sekund omtrent. 

Jeg tror min mann ville blitt frustrert/lei seg/sint. Så etterhvert vennet seg til det, og unngått intimitet på alle måter fordi skam osv.

Så hadde nok jeg etter noen år kanskje ligget med andre innimellom, og han hadde nok antatt at jeg gjorde det. 

Hadde nok blitt vanskelig på sikt uansett hvem som ble permanent impotent. 

Anonymkode: db350...fc5

Skrevet

Mannen min er delvis impotent men vi håndterer det ganske greit. Hvis han ikke får den opp eller mister potensen, pleier vi å kysse hverandre lenge som for å si, alt er helt i orden, du er fin og jeg er her. Vi har kroppslig nærhet, iblant blir det en pause fra sex, ofte har vi andre typer sex, iblant dukker potensen opp. Han vil ikke bruke medisiner, da de har bivirkninger som hodepine og kvalme. Jeg støtter ham i dette, da jeg vil det beste for ham og oss på sikt.

Når det gjelder fullstendig impotens, så kan vi jo tilfredsstille meg fint uten hans pikk. Vi kan også tilfredsstille ham uten pikk, bruker p-punktet hans bak til å gi ham orgasmer. Jeg går ut fra at det menes impotens i pikken, ikke at han mister all seksuell interesse, evne, lyst og glede. Så, det hadde ikke vært så forskjellig fra nå. Hadde støtta ham i å finne løsninger med lege eller andre hjelpemidler. Vi har allerede snakka om hva vi gjør hvis han skulle få mer problemer i det området. Vi finner ut av det. Det finnes alltid løsninger!

Anonymkode: 8a7f9...d24

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (9 timer siden):

Vi er heldigvis poly, så dette er ikke et problem. 

Jeg skjønner ikke hva det har å si. Man må jo uansett fikse utfordringene med den enkelte. Hvis vi skulle ha åpna forholdet vårt, måtte jeg fortsatt ha et godt sexliv og samliv med kjæresten. 

• Liker 1
Skrevet

Min samboer er delvis impotent grunnet sykdom, som i at den blir slapp nesten med en gang.  Dette har gjort at han ikke tar på meg i det hele tatt. Vi har det fint på alle andre områder, men dette er blitt elefanten i rommet vi ikke snakker om. Han blir sint om jeg tar det opp og kan si ting som «er det så viktig for deg får du gå ifra meg».

Dette sliter veldig på meg, særlig fraværet av nærhet…savner kos og å bli tatt på. Vi lever nesten uten hudkontakt og sover på hvert vårt rom. Men jeg har ikke gått fra han da jeg jo elsker han og han er min beste venn. Men lett er det ikke.

Anonymkode: c6dbd...450

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva det har å si. Man må jo uansett fikse utfordringene med den enkelte. Hvis vi skulle ha åpna forholdet vårt, måtte jeg fortsatt ha et godt sexliv og samliv med kjæresten. 

Men om en partner ble impotent, så er altså ikke det et problem. Da kan man fortsatt ha et fint intimt forhold, uten piv sex, med denne. Mens man får dekket det behovet et annet sted. 

Altså, er det ikke et problem 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette kan skje på grunn av både sykdom og ulykker. Hva gjør dere? 

Vil dere forlate han? 

Eller hva slags sexliv ser dere for dere hvis dere velger å være i forholdet? 

Anonymkode: 05534...a3b

Ikke noe problem så lenge det ikke går og det er en grunn til det fysisk. Er det pga manglende sexlyst eller ork så må jeg finne en annen om han ikke vil jobbe med det!

Anonymkode: f8b3d...b26

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...