Gå til innhold

Skammer meg over strekkmerker og løs hud - turnoff for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen strekkmerker og litt løs hud på puppene etter å ha gått ned i vekt. Hvor turnoff er dette for menn? 

Anonymkode: 2a6c9...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke så farlig.

Anonymkode: cc149...344

Skrevet

Kan ikke svare som mann, men har selv strekkmerker etter 2 svangerskap. Mannen min elsker kroppen min, og han er veldig flink til å si det også. 

Litt slapp hud på magen og sånn kommer liksom med livet og årene, er jo en del av pakken. 

Nå skal det nevnes at jeg er veldig nøgd med egen kropp akkurat som den er - og det tror jeg virkelig smitter over! Snakker aldri ned kroppen min foran mannen, og kler meg gjerne i flott undertøy! 

vær stolt av det du har🤩🥳

Anonymkode: 564e2...e7d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en del løs hud både på mage, pupper og lår etter stor vektnedgang, er 22 år. Aldri fått en negativ kommentar❤️

Anonymkode: ba260...110

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en del løs hud både på mage, pupper og lår etter stor vektnedgang, er 22 år. Aldri fått en negativ kommentar❤️

Anonymkode: ba260...110

Så flott :) hvor mye har du gått ned?

Skrevet

Ingen løs hud, men vokste hyppig i lengden som 13 åring og ble dekket i strekkmerker nærmest over natten på lår, hofter og rumpe. Aldri hørt noe negativt om de nå hvite strekkmerkene som fremdeles er veldig synlige, får alltid høre at jeg har en perfekt kropp :) 

Anonymkode: cf5bc...48f

Skrevet

Strekkmerker og løs hud er ikke noe problem. At du skammer deg over kroppen din kan dog være det. La en mann nyte kroppen din, og ikke gjem deg bort. 

Anonymkode: bdbe4...724

• Liker 4
Skrevet

Som noen påpeker så "elsker mannen kroppen min", og det stemmer nok. Du har født barna hans. En ny partner har ikke dette i tankene og vil se på deg på en annen måte.

Vil nok si at det ikke er positivt, men heller ikke negativt for de fleste menn.

Anonymkode: 40402...9a5

• Liker 4
Skrevet

Har gått ned maaaaange kilo i år, 25 av de etter at jeg ble sammen med min kjære. Løs hud finnes og strekkmerkene mine ser ut som brannsår innimellom. Men han bryr seg virkelig ikke, han sier han liker merkene mine. 

Anonymkode: e1484...840

Skrevet

Vi menn er ikke så fiksert påutseende som dere er, så det går helt fint;)

Anonymkode: d9544...cb2

Skrevet

Jeg følger ei som har gått ned mye på insta, jeg gir henne komplimenter for hver gang hun legger ut bilder. Jeg bryr meg ikke om løs hud og strekkmerker. Jeg bryr meg mest om å gi positive komplimenter, fordi jeg får positive svar tilbake. For å være ærlig liker jeg heller løs hud enn hud som er for stramt, det er tanken bak sin egen helse som er så fantasrtisk nydelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen strekkmerker og litt løs hud på puppene etter å ha gått ned i vekt. Hvor turnoff er dette for menn? 

Det at du har styrken og utholdenheten til å gå ned masse i vekt teller mye mer enn strekkmerker og løs hud. Ikke noe å bekymre seg over!

Skrevet

Menn har jo selv strekkmerker.

Anonymkode: 876ef...c1c

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn har jo selv strekkmerker.

Det er sant, kvinnelige hormoner er stor årsak til cellulitter, men strekkmerker er svært vanlig hos menn også. Min slanke eks som alltid har vært slank hadde et drøss av dem. 

Anonymkode: cf5bc...48f

Skrevet

Hvorfor skamme seg over merker over et levd liv? 

Anonymkode: 6185e...8df

Skrevet

...og menn som rynker på nesa av noen strekkmerker, er ikke menn nok.

• Liker 1
Skrevet

I-landsproblemer. Norge er verdens mest bekymrede land, med verdens mest bekymrede innbyggere. Enda bra vi tror vi kan trøste oss med å bo i verdens beste land å bo i. For en vits, for et snevert syn på hva som er "best"! Kjøp deg ei hengekøye og flytt til Sør-Amerika, da skjønner du hva livet egentlig handler om: frihet og indre ro.

Anonymkode: 4ba9e...7c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Null problem for min del...🌹

Skrevet

Ingen ser ut som en Instagram babe i det virkelige liv 😅

Anonymkode: 6a18a...013

• Liker 1
Skrevet

Det er ihvertfall ikke noe å skamme seg over. Man skammer seg over dårlig oppførsel, kropp er bunn i grunn et animert lik som går i oppløsning.

Anonymkode: 32b05...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...