Gå til innhold

hvorfor er pungen så stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så en mann med grei penis men pungen så ut som den hadde to appelsiner inni. det så ganske tungt ut. hvorfor er det den sånn tror du? og har du sett noe lignende?

Anonymkode: 30b5b...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

så en mann med grei penis men pungen så ut som den hadde to appelsiner inni. det så ganske tungt ut. hvorfor er det den sånn tror du? og har du sett noe lignende?

Anonymkode: 30b5b...3f3

Pungbrokk eller du kan ha sett syner. 

Skrevet

To år siden forrige utløsning 😯

Anonymkode: 728b0...80a

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kanskje han driver med strekking av pungen :P  Uansett er det forskjell på størrelsen av pungen hos menn.

Skrevet

Kanskje hans kone ikke har gjort jobben sin?

Anonymkode: d51c2...64c

• Liker 1
Skrevet

Les deg opp på testikler. Som med penis kan noen ha store uten at de dermed er syke. Normal har en stor spennvidde.

Målte mine og de er 8cm lange og tilsvarende tykke. Dama sier de er de største hun har vært borti. Hun sier det samme om penis, som er 23/18 over og ut. 

Ikke nødvendig å gruble for mye om dette. Størrelsen kan nok variere fra dag til dag. Ulike menn har baller som oppfører seg ulikt.

Mine har tømt seg 2 ganger i dag og jeg har trent hardt. Da er de ofte av en annen konsistens enn etter en dag der aktivitetsnivået er lavere og dermed overskuddet høyere. Da er de store og harde, klar for arbeid. Etter 2-3 dager merker enn de gir beskjed, og ufrivillig ereksjon øker i omfang. 

Samme med musklene. Etter en dag uten styrketrening er de fulle av karbohydrater, og skriker etter å få jobbe. Etter tre dager klør keoppen etter aktivitet. Kropp og baller liker best å jobbe. Trener derfor ofte, og har mye sex. Slik fungerer en sunn kropp.

M51 med stor 🍆, store 🍒 og mye 💪.

Anonymkode: bcfbb...536

• Liker 1
Skrevet

Ubehagelig men ufarlig. Liten operasjon må til.. 🙂

Anonymkode: 13313...6b6

Skrevet

Jeg trodde størrelsen varierte fra mann til mann. Akkurat som alt annet på kroppen. 🤔

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg har sett flere menn hvor den ene siden av pungen er veldig stor, da har brokket seget ned i pungen. Det er ikke bra, og bør opereres. Mannen min fikk også dette en gang, og lenge kunne han bare dytte det tilbake, men så gikk det ikke lenger, og han ble operert.  Jeg husker ikke om han lå 1 eller 2 netter på sykehuset.  Noen dagers sykemelding da han var litt pjusk og spiste smertestillende bare.   Han hadde ikke noe fysisk arbeid, så det gikk greit.

Ellers er det helt normalt med forskjellige størrelser og fasonger på pung.  Vi så jo mye forskjellig på naturiststedene.

Brokk kan bli farlig, og jeg fant en grei forklaring:

Et brokk oppstår når innhold i buken, altså fett eller tarmer, tyter ut av et svakt punkt mellom musklene i bukveggen. Vanligvis vil du kunne se eller føle en kul i stående stilling. Det svake punktet i bukveggens muskler kan være medfødt eller et resultat av skade og belastning. Tunge løft, sterk hoste eller hard pressing ved toalettbesøk, gir økt trykk inne i bukhulen og gir økt risiko for brokkdannelse (hernie).

Hos menn kan store brokk sige ned i pungen. Dette kan gi hevelse og være smertefullt.

Det er alltid en viss fare for at et brokk fanges i brokkåpningen. Da kan blodtilførselen til brokket bli avklemt. Dette kalles strangulasjon, og er en svært alvorlig tilstand. Når et brokk blir strangulert, kan vevet dø og sprekke slik at tarminnhold kommer ut i buken og føre til bukhinnebetennelse. Denne tilstanden er svært farlig.

Skrevet

Julenissen i forkledning? Kommer bare 1 gang i året den mannen...

Skrevet

Anonymkode: b6450...3c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...