AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Det er selvfølgelig veldig sciencefiction men, la oss si at det ble en realitet og at banen brukte 20 minutter til tangen. Hadde Nesodden blitt helt annerledes da? Jeg er selv en Osloboer og er veldig i byen min. Samtidig er glad i områder som Nesodden fordi det er mer landlig og eksotisk. Tror dessverre Nesodden hadde blitt et mekka for utbyggere hvis det hadde vært tunnel. Og da hadde sjarmen blitt borte. Det hadde fortsatt vært fint, men mye tettere og færre trær. Tror nok at det kommer skje en gang. Kanskje om 100-200 år, men kapitalismen finner nye utbyggingsmuligheter og vekst. Anonymkode: a8d6b...b9a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Ja, det hadde skjedd. Særlig om stoppene gikk ut til «gokkstedene». Det sier seg selv Anonymkode: 46d4d...fbf
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det hadde skjedd. Særlig om stoppene gikk ut til «gokkstedene». Det sier seg selv Anonymkode: 46d4d...fbf Hva er gokkstedene? Fagerstrand? Anonymkode: a8d6b...b9a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Det hadde nok gjort det mer attraktivt å bo der, ja. Samtidig er Nesodden veldig kupert ved sjøsiden, så det er mange fine steder man ikke kan bygge mer, som ved Flaskebekk. Jeg tror det hadde vært mer sannsynlig å bygge bro fra Svartskog til f. eks Bomannsvik, eller enda lenger opp fra Fjorvangen til Oslogrensa, det hadde kortet ned kjøreturen en del. Syns faktisk det er litt rart at man ikke har gjort det, kan ikke være så mye båttrafikk ned til enden av Bunnefjorden. Anonymkode: ead4f...959
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Skjønner meg ikke på folk som vil bosette seg der.. Anonymkode: 061a5...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå