Gå til innhold

Matcher: kjedelig A4 eller helt koko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matcher med litt forskjellige typer menn.

En del viser seg å være ganske kjedelige å snakke med i chat og er i tillegg altfor tilbakeholdne når det kommer til å møtes/bli bedre kjent. 

En annen del av dem jeg matcher med har jeg sinnsykt morsomme chats med og samtalene er drevet av merkelige emner fra begge sider. Vi sender hverandre ting vi er interesserte i, videoklipp, selfies. Vi blir ganske fort digitale best buddies - noen ganger med seksuell tone i tillegg. Problemet med disse er at de er helt koko! Det er liksom DET vi har til felles 😆😆😆 Det er DET som gjør at vi klikker så raskt.

MEN... jeg er ikke SÅ koko selv - bare litt! Jeg har vanlig jobb og et vanlig liv, stort sett. Jeg vil ikke starte forhold med halvveis alkiser eller med andre rusproblemer. Jeg orker ikke være sammen med folk som er HELT koko, som ikke har jobb og alltid skal "snylte" på meg 😅 Jeg trenger mer stabilitet, og ikke mindre. 

Jeg søker deg som er koko nok til å være LITT ukonvensjonell og morsom, ikke deg det har tippet helt over for... 

Hvorfor er noen folk så vanvittig kjedelige og lite givende å være med, mens andre er super interessante men uten styring på noen ting i livet sitt! Hvor er Mr. Mellomting??? Jeg klarer å være en mellomting! Hvorfor kan ikke du!?? 

Anonymkode: 46af6...2c3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme utfordring! 

De som er litt sprø, som meg, er liksom bare ute etter sex. Jeg vil både være ordentlig og litt sprø når det passer. 

Anonymkode: 40b5b...171

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De som er litt sprø, som meg, er liksom bare ute etter sex. Jeg vil både være ordentlig og litt sprø når det passer. 

Så bra at noen kjenner seg igjen. Synes for øvrig at de som kun ønsker sex dukker opp i alle kategorier. 

Problemet mitt er nok at jeg har kjemi med dem som tenker litt utenfor boksen, er kreative og tenkende. Problemet med dette igjen er at mange av disse, som følge eller ut av valg, har spesielle liv eller vaner som jeg ikke kan identifisere meg med. Jeg passer åpenbart ikke sammen med helt kjedelige a4 mennesker, men vil fortsatt ha en raring som takler livet sitt 😆 For noen av dem blir jeg jo objektivt sett en kjempe attraktiv partner: vi har kjemi og jeg passer på sett og vis inn i a4 boksen allikevel. Det synes de sikkert er imponerende...

For de som virkelig er helt A4, virker jeg sikkert som litt for useriøs eller ukonvensjonell - ikke passiv og anonym nok som kvinne (?) Jeg vet ikke. Men jeg er ikke direkte begeistret for dem heller 😆

Finner i alle fall aldri noen som er akkurat passe. Vurderer å forske litt for så å klone meg selv og la det nye eksemplaret ta kjønnsoperasjon. Dessverre ville det sikkert endt med at vi drepte hverandre. Jeg kan virkelig ikke fordra meg selv noen ganger. 

Skrevet

Jeg er en sjelden type, tydeligvis. 

Anonymkode: 1279b...43e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg matcher med litt forskjellige typer menn.

En del viser seg å være ganske kjedelige å snakke med i chat og er i tillegg altfor tilbakeholdne når det kommer til å møtes/bli bedre kjent. 

En annen del av dem jeg matcher med har jeg sinnsykt morsomme chats med og samtalene er drevet av merkelige emner fra begge sider. Vi sender hverandre ting vi er interesserte i, videoklipp, selfies. Vi blir ganske fort digitale best buddies - noen ganger med seksuell tone i tillegg. Problemet med disse er at de er helt koko! Det er liksom DET vi har til felles 😆😆😆 Det er DET som gjør at vi klikker så raskt.

MEN... jeg er ikke SÅ koko selv - bare litt! Jeg har vanlig jobb og et vanlig liv, stort sett. Jeg vil ikke starte forhold med halvveis alkiser eller med andre rusproblemer. Jeg orker ikke være sammen med folk som er HELT koko, som ikke har jobb og alltid skal "snylte" på meg 😅 Jeg trenger mer stabilitet, og ikke mindre. 

Jeg søker deg som er koko nok til å være LITT ukonvensjonell og morsom, ikke deg det har tippet helt over for... 

Hvorfor er noen folk så vanvittig kjedelige og lite givende å være med, mens andre er super interessante men uten styring på noen ting i livet sitt! Hvor er Mr. Mellomting??? Jeg klarer å være en mellomting! Hvorfor kan ikke du!?? 

Hvis du har en så sterk dragning mot apekatter - som du later til å ha - burde du få deg jobb i zoologisk hage. 

Anonymkode: 5d088...5d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis du har en så sterk dragning mot apekatter - som du later til å ha - burde du få deg jobb i zoologisk hage. 

Anonymkode: 5d088...5d9

De er jo ikke akkurat apekatter. Må jo da heller være griser, siden de gjerne er smarte nok, men har delvis redusert boevne i enkelttilfeller? 

Jeg er en sjelden type, tydeligvis. 

Jaha? 😆 Vil du utdype? 🤔

• Liker 1
Skrevet

Jaha? 😆 Vil du utdype? 🤔

Du etterlyste en Mr.mellomting. Jeg er ingen ekstrovert klovn, men jeg setter stor pris på absurditeter, og barnslig humor i hverdagen.  Jeg har ingen diagnoser, og ingen avhengigheter. Hun jeg dater nå, er ganske lik, og virker som hun setter pris på den biten. 

• Liker 1
Skrevet

Du burde kanskje prøve å matche med annen type menn, i og med at de du nå matcher er enten eller. 

Anonymkode: 27d1f...8c3

Skrevet

Det er nok det som er utfordringa generelt. Folk er, relativ til en selv, for utydelige/lite typete eller de er tydelige men kan virke merkelige. 

Anonymkode: 5dd50...9f9

Skrevet

Folk flest er jo ganske kjedelige da, og det blir enda tydeligere med årene. De kjedelige blir enda mer a4, og de rare blir bare særere og særere. 

Anonymkode: 47e80...c39

• Liker 1
Skrevet

Åssen type menn er både lekne og ordentlige da? Som ønsker, og klarer å ta vare på seg selv - og en kjæreste. Som kan være forelsket, spontan og frekk i et forhold og har ok jobb og egne interesserer. 

Jeg er lei av utålmodige menn som raskt flyr til neste dame. Jeg skjønner det er vanskelig, men det er fullt mulig å være spontan og leken, og samtidig trofast over tid. 

Spontaniteten min blomstrer i trygge rammer. Når alt skal tas på sparket, fra hånd til munn, da blir jeg bare usikker. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Like barn leker best? 

Anonymkode: 59cb7...7d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Åssen type menn er både lekne og ordentlige da? Som ønsker, og klarer å ta vare på seg selv - og en kjæreste. Som kan være forelsket, spontan og frekk i et forhold og har ok jobb og egne interesserer. 

Jeg er lei av utålmodige menn som raskt flyr til neste dame. Jeg skjønner det er vanskelig, men det er fullt mulig å være spontan og leken, og samtidig trofast over tid. 

Spontaniteten min blomstrer i trygge rammer. Når alt skal tas på sparket, fra hånd til munn, da blir jeg bare usikker. 

Og jeg vil ha en feminin, søt, selvstendig, åpen, samarbeidende, trofast, lojal kvinne som både kan være leken, men seriøs når det gjelder. 

Som du sikkert har skjønt er dette vanskelig og en minoritet å finne på begge sider. Dette er sjeldent og mange konkurrer om disse personene. 

Det er enklere å være utålmodig, kjapp, lite forpliktende, og investere mindre. Dette kan jeg også si at mange kvinner er. Mange er med på en første, eller andre date, men forventer å være stormforlelseket og kjenne enorme gnister på date nummer tre. Når dette ikke skjer, så er det "hyggelig å møte deg. Du er en fin fyr, men jeg følte det ikke". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Like barn leker best? 

Ja. Jeg kjeder meg til døde med veldig A4. Da drar jeg hele lasset; tar initiativ til alt og steller i stand alt. De som er det motsatte av A4 (som jeg har møtt), har vært flyktige, ustabile og slitsomme. 

Hvor, og hvordan, finner man slike like barn da? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og jeg vil ha en feminin, søt, selvstendig, åpen, samarbeidende, trofast, lojal kvinne som både kan være leken, men seriøs når det gjelder. 

Som du sikkert har skjønt er dette vanskelig og en minoritet å finne på begge sider. Dette er sjeldent og mange konkurrer om disse personene. 

Det er enklere å være utålmodig, kjapp, lite forpliktende, og investere mindre. Dette kan jeg også si at mange kvinner er. Mange er med på en første, eller andre date, men forventer å være stormforlelseket og kjenne enorme gnister på date nummer tre. Når dette ikke skjer, så er det "hyggelig å møte deg. Du er en fin fyr, men jeg følte det ikke". 

Bra sagt! Er du virkelig mann som skriver så godt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ts her. 

Jeg gidder ikke fortsette å treffe noen jeg ikke kjenner noen gnist med 😬 Ref. alle disse nøkterne intetsigende A4 mannfolka. Man vet om man kan forestille seg noe "romantisk" med noen etter to treff, eller ikke. 

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Vel, ja, det er vanskelig å finne noen det klaffer med. Selv virker jeg alltid veldig seriøs i skriftlig form. Vet ikke hvordan jeg skal virke mer morsom uten at det blir tåpelig, men blir da ofte kontaktet av de som er litt kjedelige. 

Det virker egentlig generelt som nettdating består av litt enten eller. Enten så er de superaktive og har masse bilder fra toppturer, skiturer osv eller så har de gaming som hovedsyssel ved siden av jobb og kan bare snakke om gaming. 

Lurer på hvor de som er som er litt som meg befinner seg. Trener litt, men er ikke sånn veldig opptatt av det. Kan gjerne game, men har også et liv utenom. I tillegg til at de ikke er helt A4. Ja, en person som er litt sammensatt og interessant. Kanskje de ikke er på nettdating eller prøver å fremstille seg som noe annet enn det er, men da er de uansett ikke noen jeg er interessert i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Jeg kjeder meg til døde med veldig A4. Da drar jeg hele lasset; tar initiativ til alt og steller i stand alt. De som er det motsatte av A4 (som jeg har møtt), har vært flyktige, ustabile og slitsomme. 

Hvor, og hvordan, finner man slike like barn da? 

Det lurer jeg også på. Hvorfor er det så veldig "enten eller"? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bra sagt! Er du virkelig mann som skriver så godt? 

Haha.. Takk skal du ha. Jeg kan bekrefte at jeg er mann og norsklærer😅

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har et uvanlig konformt yrke, bor i et pent nabolag, har barn som gjør det bra i idrett og skole og er aktiv i organisasjonslivet.

Men jeg har skulte sider.

Den lyse skjulte siden er at i kjelleren er det noen kraftige kroker i vegg og tak, og at nattbordet mitt er låst.

Den mørke skjulte siden er at jeg er på KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...