AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hei Jeg har fått dose en og skal ha dose to på tirsdag. Glemte å spørre ved dose en, lurer derfor på om de kryssvaksinerer gravide? Eneste jeg finner er dette fra FHI der det står at gravide skal tilbys to doser av en av mRNA vaksinen, men vet ikke om det betyr at de ikke skal kryssvaksineres. Anonymkode: a237b...c95
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Ja, selvfølgelig gjør de det. Anonymkode: 4d348...c8e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Null problem med kryssvaksinering 😊 Anonymkode: a0532...dbf
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Hos oss vaksineres gravide utelukkende med Pfizer. Hvorfor, vet jeg ikke. Anonymkode: c8696...2c0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Det står jo også at de er likestilte så da vil jeg tro de kryssvaksinerer. Har inntrykk av at de gir det de har inne den dagen på vaksinesenteret. Jeg fikk Moderna som dose 1 som gravid, men er en stund til dose 2 så vet ikke hva jeg får da. Ingen på vaksinesenteret brydde seg om at jeg var gravid, det er ikke en faktor lenger tydligvis. Anonymkode: f2a1f...044
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Med "ikke brydde seg" mener jeg at de ikke stilte spm om jeg var gravid hverken ved timebestilling eller da jeg møtte opp. Jeg nevnte selv at jeg var gravid pga de trodde jeg skulle ta dose 2 og jeg følte jeg måtte si hvorfor jeg ikke hadde tatt dose 1 før så sent, så da sa jeg det. De sa bare åja da blir det dose 1, og så ramset de opp den reglen med bivirkninger og satte sprøyten. Altså forventet ikke at de skulle bry seg men mener bare at det ikke var noe spm om det så da antar jeg også at de ikke ville gjøre noe spesielt for å sjekke typen vaksine eller noe Anonymkode: f2a1f...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå