Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den?

I så fall, er dere fornøyd med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg :sjenert: Jeg er kjempefornøyd med den, den funker faktisk slik som i tv-shop-reklamen faktisk :overrasket:

Men etter at jeg hadde kjøpt den, så jeg en lignende type på Ellos, men vet ikke om det er samme opplegget :)

Skrevet

Jøss.. Regnet liksom ikke helt med at den skulle funke.. .

Skrevet

Synes hvertfall den ser tøff ut! Er sånn jeg får skikkelig lyst på, men antagelig ikke kommer til å bruke så mye.. :ler:

Skrevet

Har lyst på sånn jeg og... Noen som har prøvd den på Ellos??

Skrevet

Jeg har både liten og stor kjøkkenmaskin og stavmikser, så jeg tror jeg er "covered" ;)

Skrevet

Det er jo pinlig å innrømme det, siden reklamen for den er så urteit! :klaske::hoho: , men jeg har nettopp fått en magic bullet i hus. :rodme:

Har ikke fått prøvd den til så mye enda, menjeg synes den funker finfint til pannekakerøre og ferskpresset appelsinjuice fra den er bare nyydelig,- med skum på toppen og det hele. :sikle:

Men til kutting,- hvordan er den da? Er det vanskelig å kutte f.eks løk/ tomat e.l lignende? Må man bruke pulsmetoden for å unngå at det blir "grøt" av det?

Skrevet
Det er jo pinlig å innrømme det, siden reklamen for den er så urteit!  :klaske:  :hoho: , men jeg har nettopp fått en magic bullet i hus. :rodme:

Har ikke fått prøvd den til så mye enda, menjeg synes den funker finfint til pannekakerøre og ferskpresset appelsinjuice fra den er bare nyydelig,- med skum på toppen og det hele.  :sikle:

Men til kutting,- hvordan er den da? Er det vanskelig å kutte f.eks løk/ tomat e.l lignende? Må man bruke pulsmetoden for å unngå at det blir "grøt" av det?

Viktig å huske pulsmetoden ja. Jeg glemte det, og løken ble ren grøt :ler:

Skrevet

Vi har den fra Ellos og den funker helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...