Naken Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Noen som har den? I så fall, er dere fornøyd med den?
Devana Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Den har jeg Jeg er kjempefornøyd med den, den funker faktisk slik som i tv-shop-reklamen faktisk Men etter at jeg hadde kjøpt den, så jeg en lignende type på Ellos, men vet ikke om det er samme opplegget
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Jøss.. Regnet liksom ikke helt med at den skulle funke.. .
hecuba Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Synes hvertfall den ser tøff ut! Er sånn jeg får skikkelig lyst på, men antagelig ikke kommer til å bruke så mye..
LilleBille Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Har lyst på sånn jeg og... Noen som har prøvd den på Ellos??
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Jeg har både liten og stor kjøkkenmaskin og stavmikser, så jeg tror jeg er "covered"
Naken Skrevet 28. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2005 Det er jo pinlig å innrømme det, siden reklamen for den er så urteit! , men jeg har nettopp fått en magic bullet i hus. Har ikke fått prøvd den til så mye enda, menjeg synes den funker finfint til pannekakerøre og ferskpresset appelsinjuice fra den er bare nyydelig,- med skum på toppen og det hele. Men til kutting,- hvordan er den da? Er det vanskelig å kutte f.eks løk/ tomat e.l lignende? Må man bruke pulsmetoden for å unngå at det blir "grøt" av det?
Devana Skrevet 28. september 2005 #8 Skrevet 28. september 2005 Det er jo pinlig å innrømme det, siden reklamen for den er så urteit! , men jeg har nettopp fått en magic bullet i hus. Har ikke fått prøvd den til så mye enda, menjeg synes den funker finfint til pannekakerøre og ferskpresset appelsinjuice fra den er bare nyydelig,- med skum på toppen og det hele. Men til kutting,- hvordan er den da? Er det vanskelig å kutte f.eks løk/ tomat e.l lignende? Må man bruke pulsmetoden for å unngå at det blir "grøt" av det? ← Viktig å huske pulsmetoden ja. Jeg glemte det, og løken ble ren grøt
Lythande Skrevet 28. september 2005 #9 Skrevet 28. september 2005 Vi har den fra Ellos og den funker helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå