Gå til innhold

Velger damer de smarteste og sterkeste mennene til å få barn med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er smart, ydmyk og sterk. Er dette grunnen til at samboeren ville bli gravid med meg. Jeg er fattig, samboer er rik, men deler alt 50/50. Jeg er veldig fysisk sterk.

Er det bare de beste mennene som blir fedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er bare å se seg rundt, så har du svaret.

Anonymkode: dfd30...580

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Djengiskhan said:

Jeg er smart, ydmyk og sterk. Er dette grunnen til at samboeren ville bli gravid med meg. Jeg er fattig, samboer er rik, men deler alt 50/50. Jeg er veldig fysisk sterk.

Er det bare de beste mennene som blir fedre?

Hvordan skal vi vite hvorfor din samboer ville ha barn med deg? Det må du nesten spørre henne om. 

Ellers, nei, det er et altfor enkelt verdensbilde.

Anonymkode: b9882...67c

• Liker 1
Skrevet

Du er jo ikke ydmyk, kjære deg.

• Liker 6
Skrevet

Spørs hvor gammel hun er. Jeg valgte å få barn med en badboy da jeg var 18. Angrer på at jeg lot de stakkars barna mine få en så udugelig far. Han stiller ikke opp og hans psykiske problemer har barna arvet. 

Skulle aller helst ha fått barn med mannen jeg har nå. Stødig og fin mann som stiller opp for oss alle. Men han har barn fra før og jeg har barn fra før og de krever så mye at vi ikke har kapasitet til en felles. 

Anonymkode: 5e29b...a8f

Skrevet

Jeg har barn, så da er vel svaret nei 😄

• Liker 1
Skrevet

Nei, med mindre du er singel, ts?

Anonymkode: c4758...a19

Skrevet
Lava Anne skrev (13 timer siden):

Du er jo ikke ydmyk, kjære deg.

Så klart ikke. Da hadde jo ingen ville hatt barn med ham.

Skrevet

Haha😂 Stemmer absolutt ikke! Jeg kjenner flere som har gjort tabben å få barn med udugelige menn. Ikke er de smarte, ydmyke eller spesielt sterke. Det hadde spart mange for mye fortvilelse om de tenkte nøyere over hvem de fikk barn med!

Hilsen en som også har fått barn med en snill mann som til tider er skikkelig dust og egoistisk.

Anonymkode: beb25...91f

Skrevet

De rikeste tipper jeg..

Anonymkode: d1541...f62

Skrevet

De fleste damer som er i forhold velger å få barn med partneren, så da er vel det riktige spørsmålet hvorfor de er sammen med partneren.  

De som blir uplanlagt gravid uten partner gjør det vel pga tiltrekning/ønske om sex. De som blir planlagt gravid uten partner- de har vel en annen motivasjon som eget barneønske og egenskaper de ser hos barnefar eller økonomi. 

Har aldri hørt noen damer jeg kjenner snakke om fysisk styrke som ett pluss med mindre de er ute etter hjelp til flyttelass eller lignende. Att de kan synes det er attraktivt fordi de synes det er pent å se på - ja. Men aldri fordi det gir bedre egenskaper som partner/forelder. 

Skrevet

Hvor sterk han er har jo ingen begydning for hvor god pappa han blir, det er fullstendig uinteressant for de fleste kvinner. Kvinner velger menn som er snille, sympatiske og trofaste, og har like verdier og interesser som seg selv. Egenskaper som gjør dem til en god far og stabil partner.

Anonymkode: 885f4...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...