AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hvor mye utveksler dere DAMER før dere går på date? Jeg har et tyvetalls match på Tinder og selv om en del ikke svarer, kan jeg velge og vrake i dates, men gidder ikke kaste bort verken min eller datens tid og synes det er naturlig å nevne noe om seg selv og preferanser før date. Noen skriver man plutselig mye med, andre skriver mindre. Men begge kan være gode matcher IRL... Nå ble jeg bedt på date, som jeg ikke vet om jeg skal gidde å gå på. Jeg vet ingenting om mannen... Kun at han vil ha dette: "Hun er snill og grei,stort hjerte 😊 Åpen,ærlig og trofast er viktig 😉 Og så må hun være litt leken og kunne by litt på seg selv". Hadde dere giddet å dra? Anonymkode: 43473...472
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Kan slå begge veier. Møtt noen så fort to ganger. Krise første gangen, andre ble jeg betatt av. Du taper bare et par timer av livet ditt - kjør på! Anonymkode: 9df98...783
Anneofgreengables Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Jeg må vite litt mer før jeg drar på date, men jeg er kanskje et annet sted i livet enn deg. Han må ha en ok jobb, utdannelse, jeg må vite om han har barn og chatter litt for å få en feeling om han er en ordentlig type med ting på stell.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Jeg må vite hva han tenner på og om vi er match der (vanlig på Fetlife). Og om vi har noen hobbyer til felles. Anonymkode: 34b48...256
McMary Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 (endret) Menn som bare skriver om hvordan damen skal være og ikke noe om seg selv unngår jeg. Ville aldri "likt" han og enda mindre gått på date. Skriver noen dager for å se an tonen og flyten i chatten. Har ikke noe krav til hva jeg trenger å vite, bare at vi er "på nett" i en samtale. At han viser interesse for det jeg skriver og dermed meg og hvem jeg er, og at han deler litt både fra hverdagen og om seg selv. Kan han ikke skrive, kan han ikke prate, tenker jeg da. Skal på date i helgen med en jeg har skrevet med i to uker, men det var litt tilfeldig fordi jeg ikke har hatt tid før da. Endret 17. september 2021 av McMary
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå