Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 I følge fertiliy friend min, skulle jeg fått mens i onsdag i forrige uke. For ca 2 uker hadde jeg noe smerter nede i magen. Kan dette være festesmerter? Har også vært bittelitt kvalm (ikke mye, men nok til at det merkes), brystene mine er også såre på kveldstid og spesielt når vi "koser" oss sammen. Og i følge charten min som jeg fører inn det meste på, hadde "koste" vi oss siste dag av forventet EL. Tør jeg håpe? Eller er det noen annen forklaring? Takker for svar.
Skytte Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Jeg hadde testa for lenge siden!! Blir nysgjerrig her nå!!
Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Ok, må kanskje gjøre det snart da. Glemte også å fortelle at jeg har hatt utrolig stort søvnbehov i det siste, men tenke ikke så mye over det siden sambo også har sovet mye. Men er vel et "symptom" det også?
Malama Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Det er nok et symoptom det også. Kan vi få se charten din da? Og når skal du teste?
Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Charten min kan du vel ikke se? Eller kan du (Jeg må selv logge meg inn for å se den)? Ellers snakket jeg og samboer om og vente til neste uke for å gi mens en uke til på å komme. Men må si at jeg har veldig lyst til å teste nå selv Men forstår jo han også. Vi har testet før og fått bare en strek... Men denne gangen har det jo tross alt gått en uke over ventet mens og derfor har jeg større tro på at det er noe denne gangen. Symptomene stemmer også. Må også legge til at mens aldri har vært forsinket før. Har alltid kommet på dagen. Har heller ikke noe av de kvisene, den ekstreme matlysten, og magesmertene som tilsier at mens er på tur snart.
Chiquita Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 På siden din (innlogget) kan du finne en link til siden charten din ligger på. Den linken kan du legge ut slik at andre også kan se charten. Men ingen ser dine andre opplysninger, selvfølgelig
Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener.... Hvor finner jeg denne linken? Når jeg går inn på selve charten så er linken bare slik: http://fertilityfriend.com/ttc/ Og jeg regner med det står slik for alle eller?
Chiquita Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Nei, det ble ikke riktig. Det skal stå noe sånn som http://www2.fertilityfriend.com/home/18e78 (hentet en tilfeldig en som jeg fant) Det er lenge siden jeg var inne på FF nå, og jeg husker ikke brukernavnet mitt heller, men kanskje noen andre kan hjelpe deg å finne det...
Chiquita Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 (endret) Skal vi nå se. Nå har jeg registrert en ny bruker der, og for å få vist din chart gjør du følgende: Sharing -> Home page setup Da får du opp en adresse hvor din chart ligger, og som du da kan vise til andre. Gjør dine valg, og trykk Save settings - så får du det som du vil *gleder meg itl å se charten* Endret 27. september 2005 av Chiquita
Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Nå funker ikke copy og paste Legger den inn så snart den funker. Men kan kanskje prøve å forklare? 6-9 Aug mens 12-15 August EL 29 Aug - 1 Sept mens 3 - 6 Sept EL Så skulle mens kommet nå 21 Sept. Rotete forklart, men spør....
Chiquita Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Du har ikke drevet med temping, altså? Bare registrering av mens?! Hadde det vært temping så hadde jeg skjønt litt mer, men nå er det jo ikke så mye å tyde, så jeg ønsker deg bare lykke til
Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #13 Skrevet 27. september 2005 Drev litt med temping i begynnelsen, men så ble jeg lei av det dess mer jeg måtte tempe..... At jeg ikke orka mer Men takk skal du ha Dere alle foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå