AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Har så vondt. Trodde det var migrene til å begynne med, men i dag kjenner jeg det er bihulesmerter. Hva er ditt beste råd for å lindre? Har tatt ibux og paracet, Nesespray uten at det hjelper. Kan jeg ta voltaren? Må ha en form for lindring... Anonymkode: 09079...b39
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Friske hvitløksbåter i neseborene. Du ser ut som en galning, men det funker. Det begynner å renne snørr ganske kjapt, snyt deg og stapp hvitløksbåtene inn igjen. Repeter. Anonymkode: daf8a...959 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Rinexin! Anonymkode: 8553c...576
Anonymous11 Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Samme som AB over her sier - Rinexin er gull, snakk med fastlegen om å få resept på dette. Eneste som hjelper på meg, og jeg har bihulebetennelse sikkert 80 ganger i løpet av et år.. 😅 Medfødt problem 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Anonymous11 skrev (Akkurat nå): Samme som AB over her sier - Rinexin er gull, snakk med fastlegen om å få resept på dette. Eneste som hjelper på meg, og jeg har bihulebetennelse sikkert 80 ganger i løpet av et år.. 😅 Medfødt problem 🤷♀️ Jepp. Samme her. Får alltid resept på flere uttak. Elsker rinexin 😍 Anonymkode: 8553c...576
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Quick fiks! Om du har, kamillete, kamillete er naturlig antibetennelse middel, jeg hadde masse bihulebetennelse før, og om jeg gjorde dette trikset i starten så kunne jeg avverge det. Kok opp en gryte vann, hiv oppi hele pakken med poser og vent til det avkjøler seg litt men at det fortsatt er varmt. Så øegfer du ansiktet over med et handkle over og damper deg. Pust rolig inn og ut en 5 min tid eller så lenge du kan. Ikke brenn deg eller skad deg. Så tar du 5 min pause, så damp 5 min til, så 5 min pause, så 5 min til. Så venter du til det har gått en time eller to, kok opp vannet i gryta med alle posene og gjør dette en gang til. Gjør dette noen ganger i løpet av dagen, 2-3 dager. Jeg merker bedring selv midt i en betennelse med dette. Om du ikke har kamillete hjemme så gjør det samme uten teen, den varme dampen åpner opp slimhinnene og hjelper å ta vekk en del av trykket. Anonymkode: a76da...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Rinexin fungerer ganske bra. Er på resept. Skylle med saltvann. Finnes både nesehorn og sprøyte til det. 1/2 liter lunkent vann og 1 ts salt. Gjør det 3 ganger om dagen. Min erfaring er at smertestillende ikke klarer å dempe så mye. Høre med legevakten hvor mye du kan ta eller om du kan få noe sterkere hvis det blir helt krise. Anonymkode: 2058d...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå