Gå til innhold

To jenter hoppet i døden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant egentlig diskusjonen på vg nett om denne saken

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/27/444665.html

og flesteparten der inne mente dette var vakkert og skjønt, ikke er jeg enig med dem! Hør på marilyn manson, smink deg kraftig og kle deg i svart for å hoppe i døden, er det vakkert? nei! Det er jo trist! Stakkars vennene deres som måtte se! Skal jo ikke snakke stygt om de døde, men det var ikke akkurat noe sjakktrekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei jeg synes dette var utrolig ondskapsfullt mot kjærestene dere. Ikke vakkert i det hele tatt, men skremmende og ondt.

Endret av Remyline
Skrevet

Ikke vakker i det hele tatt. Bare tragisk. Synes fryktelig synd på kjærestene deres. En utrulig egoistisk handling å tvinge disse to kjærestene til å være med på noe slik.

Skrevet

Helt enig med dere over.

Groteskt!

Stakkars kjærester.

Skrevet
Ikke vakker i det hele tatt. Bare tragisk. Synes fryktelig synd på kjærestene deres. En utrulig egoistisk handling å tvinge disse to kjærestene til å være med på noe slik.

Enig! Og jeg synes ikke minst veldig synd på familen, og andre som stod disse jentene nær..

Skrevet

Vakkert?!? Er det virkelig noen som synes det? :hakeslepp: Jeg synes bare det er forferdelig trist, jeg, at to unge jenter kan bli så forskrudde at de tar livet av seg, attpåtil med kjærestene som vitner... Grusomt.

Skrevet

Hva som har fått disse jentene til å gjøre det de gjorde kan vi jo bare spekulere på. Om det i det hele tatt har noe med klesstil, musikkvalg osv å gjøre, eller om det er andre sosiale/familiære saker som har skylden vites foreløpig ikke.

Og hva som blir skrevet på VG nett ville jeg tatt med en stor klype salt.

Skrevet

Ta med en klype salt gjør jeg jo, men det er i diskusjonene, meningene til folk om det jeg mener jeg fant dette i. Og det er det jeg blir provosert av, jeg hadde ikke syntes det var vakkert, hadde noen jeg kjente gjort noe slikt, jeg hadde blitt forbanna!

Skrevet

Alt annet enn vakkert... En slik historie er bare tragisk og uendelig trist.

Og utrolig vondt for foreldre, familie og venner som sitter igjen.

Synes det er vondt at noen kan kalle dette vakkert !

Skrevet

Vakkert er det i alle fall ikke. Høres ut som om noen har svelget og vridd litt for mye goth-ideologi.

Trist er det..

Skrevet

Jeg har også tenkt mye på selvmord. Det er bare tanken på at familien og kjentes sorg som stoppe rmeg. Pluss at jeg ikke er sikker på om Gud straffer selvmord - hva som venter på andre siden..

Gjest Belsebub..
Skrevet

Slikt er mer og mindre et produkt av slik samfunnet er i dag, jeg og du og de vi møter slik vi møter og behandler dem, samfunnet det er oss, ansvar er mitt og ditt:-)

Skrevet

huff det er jo rett å slett tragisk.....ikke noe annet å si...

Skrevet

Tragisk, både for de to jentene som hoppet, og for de som måtte se på..

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Sånne nyheter skaper trivsel på en ellers mørk høstkveld.

Skrevet

Flere av komentarene her dreier seg om hvordan det må føles for de etterlatte,, tenk om det var noen i min familie som plutselig begikk selvmord, tenk så forferdeligt...

Hvordan tror de at de som begår selvmord har det før de dør??? Nå skal vi begå selvmord så kan familie å venner sitte der å ha det så godt??

Når du mobber klasseveninda de for hu er feit, hva sier du om hu neste dag henger i et reip??

Skrevet
Sånne nyheter skaper trivsel på en ellers mørk høstkveld.

Og du sier jeg ikke er kommet ut av puberteten ennå? Du skriver jo som om du skulle vært på lik linje med disse jentene, "død er lite kult dah". Jeeeje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...