Gå til innhold

Tror du det noengang blir populært å se ut som en vampyr eller et troll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden andenebb har vært så populært de siste 10 årene. Kanskje det kommer en trend som representer et annet dyr eventuelt?

Anonymkode: cee7a...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vampyr hadde vært litt kult, da. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror du er inne på noe. Vi ser jo allerede i dag at veldig mange kvinner ser prikk like ut, ved hjelp av sminke og kunstige effekter. I dag begrenser det seg mye til farging og maling og små falske effekter. Det er naturlig at neste skritt blir å operere, feks øynene, nesen eller hake, for å ligne på et eller annet ideal fra some tenker jeg. Dette idealet kan være mye rart, som vi allerede har en viss erfaring med. Tenker da på de komiske leppene vi ser på så mange kvinner. 

Anonymkode: 16283...848

Skrevet

Mange ser allerede ut som et troll😉Meg inkludert.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo populære folk i dag med lange hjørnetenner. Ulrikke feks, hun har vampyrlook helt naturlig. 

Troll-looken er det mange som kjører, men den er vel ikke akkurat trendy. 

Anonymkode: f6354...e3a

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ville heller sett ut som en vampyr enn et troll, men ser nok mest ut som et troll :P

Innenfor visse miljøer er det populært å se ut som en vampyr. 

Skrevet

Det er allerede noen sub-kulturer hvor man skal være litt vampyraktig. Dessverre er det anda som ble mainstream, ikke vampyren.

Anonymkode: b2c30...993

• Liker 2
Skrevet

Det er populært i rock og metal miljøet å se ut som vampyr og troll. 

Anonymkode: 4c3d1...557

Skrevet

Jeg ser ut som et troll, eller rettere sagt ei trollkjerring, hver morgen før jeg har gredd håret og sminka meg. 

:ler:

Skrevet

Jeg eide et par vampyrtenner tilpasset mine egne i tenårene som jeg brukte flittig. :ler: I enkelte miljøer er vampyrstilen helt inn. 

Anonymkode: d096e...e6e

Skrevet

Morsomt å lese at det er så mange troll i Norge. Så bra! Vi selger jo troll som souvenirer. Tror det bør gå greit å integrere alle afrikanerne i Norge, bare de lar håret gro. De blir perfekte troll de også.

Anonymkode: 16283...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...