Gå til innhold

Er det ut med bleket platinablondt hår nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det kult?

Anonymkode: 8cbb3...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helbleket hår har vel vært ut siden 80-tallet. Blekede striper har aldri vært verken inne eller ute. 

Anonymkode: 5bb7c...44e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Helbleket hår har vel vært ut siden 80-tallet. Blekede striper har aldri vært verken inne eller ute. 

94A6F6E2-245C-4366-A4D1-A1CA8BF39F9F.jpeg

Anonymkode: 8cbb3...312

Skrevet

Ja, nettopp 👆🏼

Skrevet (endret)

Du ødelegger hvertfall hodebunnen og hårsekkene  med det . Ta en kikk på eldre damer i 50- 60 åra på butikken.  3 av 10 har  tynn hårvekst grunnet farging . Sier det i kjærlighet ! ❤😅

Endret av Skogsalv
Skrevet

Ut. Prøv heller bleiket topp, med brunt i bunn.

Anonymkode: 005d9...3ab

Skrevet

Kalde blonde striper er inn!

Anonymkode: 80f3b...305

Skrevet

Helt platinablond eller nesten hvitt blir aldri ut😃

Anonymkode: 29a80...1ab

• Liker 3
Skrevet

Har ikke inntrykk av at noen hårfarger er "ut" eller "in". Frisyrer derimot.

Er fortsatt mange kjente skuespillere/modeller som har helt platinablondt hår. Kate Bosworth, Gwen Stefani. Jennifer Lawrence ble vel også nylig platinablond.

Jeg synes det skal ganske mye til at man kler det - det må være gjennomført, og gjerne en litt kortere klipp. En mer "moderat" blond kler de fleste bedre.

Anonymkode: 6b9d7...45a

• Liker 1
Skrevet
Skogsalv skrev (4 timer siden):

Du ødelegger hvertfall hodebunnen og hårsekkene  med det . Ta en kikk på eldre damer i 50- 60 åra på butikken.  3 av 10 har  tynn hårvekst grunnet farging . Sier det i kjærlighet ! ❤😅

Tynnere hår i den aldersgruppen skyldes hovedsakelig nedsatt mengde østrogen og progesteron og økning i produksjon av androgener.

Anonymkode: 6f458...a90

• Liker 4
Skrevet

Det er fint hvis ikke det er noe gulskjær i det. 

Jeg hadde det sånn i flere år. Jeg er naturlig blond, men allikevel ble etterveksten ganske synlig i forhold, og det går ikke an å skjule det, så da måtte jeg bleke ofte, og hos frisør, turte ikke selv. Det koster og det er nok ikke bra for hodebunn. 

Nå har jeg beige/brunt og etterveksten synes mindre og jeg kan skjule det med etterveksten spray 😊. Tørrshampo med farge funker også. Jeg slipper derfor å farge så ofte. Kan gå 3-4 mnd mellom. Og jeg kan itillegg gjøre det selv. Jeg og andre syntes jeg kledde helt hvitt hår godt, men jeg så allikevel brått mye friskere i hudfargen ut med mørkere hår. Tror også det er få som kler så hvitt hår. Jeg er veldig lys og nordisk. 

Anonymkode: 4ca09...354

Skrevet

Kommer ann på hvordan blond. Om det er lys blond, med en fin tone i det, eller hjemmebleket med gult skjær. Det er store forskjeller i "blond" skalaen. 

Anonymkode: cd300...072

Skrevet

Klorbleket hår 😆 

Anonymkode: 336c9...c0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...