Gå til innhold

Hadde du valgt en mer attraktiv partner om dere kunne velge fritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror mange hadde valgt en mer attraktiv partner utseendemessig dersom man kunne velge fritt. Jeg synes flertallet av par matcher hverandre, det er veldig sjelden å se et "takras" sammen med en veldig billedskjønn person. Selvsagt, smak har en del å si, men likevel, det er jo sånn at flere finner Brad Pitt attraktiv enn en smellfeit, bleik, kortvokst mann med fett hår og skjeve og skitne tenner.

Så, hvis du kunne valgt en mer fysisk attraktiv partner enn du har/har hatt, ville du byttet? Selvsagt forutsatt at du også likte personligheten. 

Anonymkode: 541df...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope!

Forguder min mann🔥

Anonymkode: f3888...51f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mange hadde valgt en mer attraktiv partner utseendemessig dersom man kunne velge fritt. Jeg synes flertallet av par matcher hverandre, det er veldig sjelden å se et "takras" sammen med en veldig billedskjønn person. Selvsagt, smak har en del å si, men likevel, det er jo sånn at flere finner Brad Pitt attraktiv enn en smellfeit, bleik, kortvokst mann med fett hår og skjeve og skitne tenner.

Så, hvis du kunne valgt en mer fysisk attraktiv partner enn du har/har hatt, ville du byttet? Selvsagt forutsatt at du også likte personligheten. 

Anonymkode: 541df...25a

Helt oppriktig, nei. Jeg syns samboer er den kjekkeste mannen jeg noen gang har datet, han er snill, omtenksom, rolig/lite hissig, med på det meste som skjer om det er en skogtur eller fest, og vi har veldig like verdier og meninger. I tillegg kommer vi svært godt overens med hverandres venner, så jeg føler virkelig at jeg har vært heldig med han. :)

Anonymkode: 43d74...35c

• Liker 6
Skrevet

Han jeg treffer nå er kanskje ikke fotomodell, men har en personlighet som er verd mye mer enn allslags Brad Pitts og så videre. Tingen med menn er at de også blir eldre og "takene raser". Da er det litt greit å ha funnet seg en livspartner som på tross av voksende mage, rynker og hva enn som måtte komme allikevel er en god samtalepartner, en god venn og får deg til å ville være der dere er i nåtiden enn å sitte å lengte tilbake på en tid man en gang var.
For det der går begge veier. Plutselig etter noen år så slår arv inn, og DU er den som ser ut som dette takraset du tegner.
En pen fasade varer ikke evig.

• Liker 11
Skrevet

Nei, har hatt muligheten til langt "kjekkere" objektivt sett, og for meg er det helt uaktuelt å skulle bo med en person eller oppdra barn med en person eller bli gammel sammen med noen jeg passer litt dårligere med men som er litt "kjekkere" utseendemessig. Den jeg er forelsket i ser best ut for meg uansett. Jeg har høy terskel for å gå inn i et forhold, må ha veldig troen, så jeg gjør det ikke med mindre den jeg blir sammen med er den jeg aller helst vil ha, om jeg kunne valgt av alle jeg vet om.

Folk finner ofte en partner med like preferanser eller interesser, så det er ikke så rart at folk som trener mye eller bryr seg om utseende faller for hverandre. Og på andre siden, folk med kroniske sykdommer eller folk som ikke er så glade i å trene eller spise sunt synes det er godt med en partner som forstår dem eller er like avslappet.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg og min mann ble sammen som 16 og 17 åringer, så synst eg han var den mest sexy mannen ever, var så forelska at jeg slet med å puste når jeg så på han , så nei. Han var mer en hot nokk for meg. Han følte det samme om meg :) 

Anonymkode: b260f...67a

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg ser ikke hvorfor utseendet (på tidspunktet man møtes) til en langsiktig livspartner skal ha så veldig stor betydning.  For de fleste endrer jo utseendet seg over tid uansett.

I dette teoretiske bildet ditt, er personen superattraktiv resten av livet? (Og ville denne da være trofast mot meg resten av livet, selv om jeg ble mindre og mindre attraktiv utseendemessig?) 

Anonymkode: c1003...df5

• Liker 4
Skrevet

Vil ikke ha en annen personlighet så nei. Da måtte jeg evt puttet mannens personlighet inn i feks johny depp.

Anonymkode: dbb1f...dd9

• Liker 1
Skrevet
Embla82 skrev (33 minutter siden):

Nei, har hatt muligheten til langt "kjekkere" objektivt sett, og for meg er det helt uaktuelt å skulle bo med en person eller oppdra barn med en person eller bli gammel sammen med noen jeg passer litt dårligere med men som er litt "kjekkere" utseendemessig. Den jeg er forelsket i ser best ut for meg uansett. Jeg har høy terskel for å gå inn i et forhold, må ha veldig troen, så jeg gjør det ikke med mindre den jeg blir sammen med er den jeg aller helst vil ha, om jeg kunne valgt av alle jeg vet om.

Folk finner ofte en partner med like preferanser eller interesser, så det er ikke så rart at folk som trener mye eller bryr seg om utseende faller for hverandre. Og på andre siden, folk med kroniske sykdommer eller folk som ikke er så glade i å trene eller spise sunt synes det er godt med en partner som forstår dem eller er like avslappet.

Det synes jeg var veldig bra og fint sagt: "... Må ha veldig troen, så jeg gjør det ikke med mindre den jeg blir sammen med er den jeg aller helst vil ha, om jeg kunne valgt av alle jeg vet om.

Det er jeg helt enig i og tenker akkurat det samme. 

Anonymkode: 0f281...8a9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det synes jeg var veldig bra og fint sagt: "... Må ha veldig troen, så jeg gjør det ikke med mindre den jeg blir sammen med er den jeg aller helst vil ha, om jeg kunne valgt av alle jeg vet om.

Det er jeg helt enig i og tenker akkurat det samme. 

Glemte " på slutten der. 

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Hun var slank og sexy før, men etter å ha født to barn, er jeg låst i forhold med kua som snart bikker 100 kg :(

Ikke lenge til jeg installerer Tinder...

Anonymkode: 162d6...bdc

• Liker 2
Gjest På druen
Skrevet

Det er jo uansett ekkelt om en smellfeit, bleik og kortvokst mann med fett hår, og skjeve og skitne tenner er interessert. Men jeg vet om en som ser akkurat slik ut, og han har klart å få en dame. Det tok visst lang tid, men han fant ei som var desperat nok til å ta til takke med han. Så det er ikke sånn at alle velger det beste de kan få utseendemessig. 

Skrevet

Ville ikke byttet ut mannen nei. Han ser kanskje ikke ut som en fotomodell, men det gjør neimenn ikke jeg heller😂 Om jeg kunne endret noe ved mannen derimot så hadde jeg takket ja til det. Og det hadde vært holdningen hans. Sliter med den krokbøyde nakken der og regner med at han kommer til å utvikle pukkel innen han er 50. Folkens: rett dere opp! Man ser så mye bedre ut om man har en god holdning!

Anonymkode: 84407...176

• Liker 1
Skrevet

Hadde valgt mannen min igjen og igjen :) for meg er han perfekt, og jeg ser bare en råkjekk mann. Han har også den beste personligheten jeg noen gang har vært borti. Bryr meg ikke om andre syns han er kjekk eller ei, det aner jeg ikke heller😊

• Liker 3
Skrevet

Ja, hadde nok det.

Høyrehånda er nokså kjedelig og lite pratsom.

Anonymkode: b631a...003

• Liker 1
Skrevet

Nei. Han er den kjekkeste jeg noen gang har møtt, på et helt annet nivå enn alle andre mennesker. Mulig jeg er ørlite subjektiv, men jeg forstår ikke at ikke alle heterofile kvinner og alle homofile menn er forelsket i ham. 😆 Det er mange som synes han er kjekk, men de er ikke helt så betatt som meg. Og det er jo bra da. 

Men nei, jeg ville aldri hatt hans personlighet i en annen kropp.

Anonymkode: a6508...8e1

• Liker 1
Skrevet

ikke ang utseende, men ville valgt en snillere og mindre ego mann! 

Anonymkode: 9f11d...c2c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, selvfølgelig. Hun var slank og sexy før, men etter å ha født to barn, er jeg låst i forhold med kua som snart bikker 100 kg :(

Og der ser man problemet med å basere forhold på utseende, folk endrer seg. Dessuten blir man lei av hverandre uansett om forholdet ikke er basert på gjensidig respekt. Modeller og Hollywood-stjerner ser ofte veldig bra ut og har likevel kortere forhold og mer utroskap enn folk flest.

Jeg har valgt favorittpersonen min, basert på hvem han er, ikke hvordan han så ut da vi møttes. Nå er han både tjukkere og har mindre hår enn den gangen, og det har ingen innvirkning på min lykke eller tiltrekning.

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg ville ikke det. Jeg liker mange forskjellige damer. Mørkhårete, lyshårete, litt lave og lubne, noen høyere og slanke osv. Små faste bryster, store myke bryster osv. Alt er deilig. Men en partner kan bare være den hun er, og hun er deilig slik hun er. Hadde jeg kunnet ha mange damer, i et harem, hadde det vært noe helt annet 😊

Anonymkode: 4686e...047

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne kua du beskriver er garantert ikke fornøyd i egen bås. Før du installerer TINDER og blir bidragsytende på innpå 10 000 i mnd, så bør du be henne søke hjelp . Hvor DU støtter opp ! 

Singletilværelsen er IKKE  gloria, med dårligere økonomi og historikk. Du blir ikke mere attraktiv pr nå for single damer. Damer krever fokus,planer og økonomi 🌷 Om du søker yngre og smashing, så ønsker også de på sikt en del av kaka og familie . Det er DNA 😎 

Trist at du omtaler dine barns mor som en ku....du virker usympatisk derav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...