Gå til innhold

Lokale til ca 300 personer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Er på utkikk etter et lokale til ca 300 stykker....I Oslo/Akershus området...

Det må være mulighet for å medbringe mat/drikke..

Noe som f.eks et samfunnshus e.l ??

Kan vedde på at dere tenker ... 300 personer !?!? :o

Har utenlandske røtter, så vi skal ha et tradisjonelt stort bryllup som varer i 3 dager :D

Håper på svar da

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig at det er plass i Gamle Logen, og det er absolutt et sted å anbefale - men bare som en opplysning hadde vi ca. 80 gjester der, og det ga en regning på over 100.000. Så hvis du skal ha 300 gjester...hm ! :o

Skrevet

Har vært i kontakt med dem...

Man må bestille mat via dem...Så da blir det nok ikke aktuelt..

Men den var utrolig fin :roll:

Skrevet

Hva med Frogner grendehus i sørum?? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange gjester de tar, men det er ganske store lokaler og du kan ha med mat og drikke selv. Det er ett stort og fint kjøkken der.

Skrevet
Hva med Frogner grendehus i sørum?? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange gjester de tar, men det er ganske store lokaler og du kan ha med mat og drikke selv.  Det er ett stort og fint kjøkken der.

Jeg tror Frogner Grendehus tar 200 jeg. Jeg har vært der med 130, det var ikke smekkfullt - men det dobbelte hadde neppe gått. Men det er flere rom der det kan dekkes i. Stoler og bord kan være et problem, men tre dager og 300 mennesker, da er man vel forberedt på at man må gjøre endel sjauing på egen hånd? Dekketøy er det vel heller ikke nok av, så det må man evt. ta med ekstra.

*tenke tenke*

Hva med idrettshuset på Ekeberg da? Norway Cup bespiser jo en haug med mennesker. Idrettshaller?

Eller Skedsmo Samfunnshus? Der har de flere lokaler - på rekke tror jeg - hvis de slås sammen, kanskje de tar så mange?

*tenker mer*

Kommer ikke på noe mer, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...