AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Ønsker å få sjekket med ultralyd pga blødning tidlig i svangerskapet. Er nå et sted mellom uke 7-8. Noen som kan anbefale et sted hvor de er dyktige og hyggelige, som ikke ligge midt i Oslo sentrum. Et sted hvor det ikke er mange ukers ventetid, da jeg har time på sykehuset, men det er mange uker til. Tenker område Sandvika, Drammen, Ringerike, Lillestrøm eller andre steder i nærheten av disse. Anonymkode: f7ca0...a75
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Vi var på Nimoklinikken i Drammen! 👍🏼 Veldig fornøyd der, men ligger i Drammen sentrum. Anonymkode: 11f91...186
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Oslo City legesenter har veldig kort ventetid (ofte ledige timer dagen etter) selv om det ligger midt i Oslo sentrum. Er billigere for tidlig UL der enn feks Medicus. Utenfor Oslo vet jeg bare om kvinneklinikken i Asker. Anonymkode: 17162...36f 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oslo City legesenter har veldig kort ventetid (ofte ledige timer dagen etter) selv om det ligger midt i Oslo sentrum. Er billigere for tidlig UL der enn feks Medicus. Utenfor Oslo vet jeg bare om kvinneklinikken i Asker. Anonymkode: 17162...36f Jeg vil også anbefale Oslo City legesenter selv om det ligger i sentrum. Fikk time på dagen der. Anonymkode: 58872...75d 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Har vært på Oslo City før og var fornøyd der, men fryktelig tungvint å reise dit for min del, så ønsker ikke å måtte inn i sentrum. Derfor jeg ønsker tips om steder utenfor tykkeste Oslogryta. TS Anonymkode: f7ca0...a75
Blekkulfina Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Martin Lundring på Jessheim er en av de dyktigste i faget, så han pleier jeg å gå til for medisinsk sjekk og tidlig UL😀 https://www.spesialistsenteretforkvinner.no 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Jeg ville ikke dratt til Oslo City iallefall! Når jeg sammenligner med andre steder jeg har vært så er bildekvaliteten dårlig og de gjør seg raskt ferdig. Anbefaler virkelig Femini på Jessheim! Kort ventetid og tar seg god tid. Flotte bilder. https://femini.no Anonymkode: 5bed2...f7e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke dratt til Oslo City iallefall! Når jeg sammenligner med andre steder jeg har vært så er bildekvaliteten dårlig og de gjør seg raskt ferdig. Anbefaler virkelig Femini på Jessheim! Kort ventetid og tar seg god tid. Flotte bilder. https://femini.no Anonymkode: 5bed2...f7e Glemte å føre på at gynekoligen som jobber der har tidligere jobbet som på Ahus så er svært kunnskapsrik og forklarer veldig nøye. Anonymkode: 5bed2...f7e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Vi har vært på tidlig ultralyd på CC Vest. Mente der var Ultralydklinikken det het, men ser de er i Drammen nå 🤷♀️ Anonymkode: a1043...d2c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 Den absolutt beste på tidlig ultralyd er Martin Lundring i Jessheim. Klinikken ligger rett ved togstasjonen. Anonymkode: 2b5ef...b44
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Askergynekologen. Vært hos Kristin Ramm et par ganger, og hun er veldig hyggelig og dyktig. Har også hørt mye positivt om Vibeke Rognan, de to siste gynekologene er nye det så de har jeg ikke kjennskap til. Anonymkode: 5dbe1...1a9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Tusen takk for mange gode tips. Vurderer å benytte meg av en av de to på Jessheim om de har noen ledige timer neste uke. Får ringe dit på mandag morgen. Virker som begge de legene har fått veldig god omtale. Anonymkode: f7ca0...a75 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Metro legesenter på Lørenskog 😊 Ser de har byttet navn til «vi kan helse» Anonymkode: a28ca...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå