AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hvordan er det egentlig å bo i kollektiv når man er i 30-årene, eller voksen generelt? Noen med erfaringer som de vil dele? Anonymkode: 03382...3e6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Det kommer helt an på hvem du bor med, tror jeg. Jeg er godt over tredve og bor med tre andre som er sånn ca like gamle som meg. Ganske "befriende", siden de aller fleste på min alder (og yngre) synes det er veldig sært med voksne folk i kollektiv. Men sånn må den nesten bli med de prisene vi har i storbyene. Jeg har vokst opp her synes helt ærlig det høres mye kjipere ut å bo langt utpå bygda helt alene kun for å eie eller leie noe for seg selv. Er også veldig fornøyd med vennekretsen min som ikke dømmer meg for dette. Vi som bor sammen har faste vaskerutiner, og det blir sjeldent veldig møkkete. Alle tar ansvar. Hvordan det ser ut på rommene får være opp til hver enkelt, men de fleste liker jo å ha det rent og pent. Nå føler jeg meg ganske heldig som har funnet mitt kollektiv da. Vi er kanskje ikke enige i alt, men vi har respekt for hverandre. Anonymkode: 412b8...4ea
TheQueen123 Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 10.06): Hvordan er det egentlig å bo i kollektiv når man er i 30-årene, eller voksen generelt? Noen med erfaringer som de vil dele? Anonymkode: 03382...3e6 Litt rart om du er over 25 synes jeg.. er 25 selv og ville aldri gått for det - da de aller fleste er typ 18-20..
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Jeg har bodd i Voksenkollektiv. Jeg var den yngre og var 27 år, de andre 3 var mellom 30 og 40. Jeg valgt det fordi jeg flyttet til en ny hvor jeg ikke kjente noen, for å ikke være helt alene. Jeg synes det er en fin måte å ha folk rundt seg i hverdagen. Men jeg ble lei etterhvert og skaffet meg noe annet når jeg fikk større miljø Anonymkode: dc418...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå