Gå til innhold

Intens forelskelse og sexliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bli så lykkelig at man blir rørt til tårer av å ha sex med kjæresten sin?

Sånn er det for meg iblant. Elsker kjæresten min så mye, føler veldig på forelskelsen og når vi har sex så blir jeg iblant så grepet av den intense forelskelsen, lykkefølelsen, sommerfuglene inni meg, at jeg begynner å gråte. Han synes det er litt søtt, og det skjer jo ikke hele tiden.

For ca. en måned siden hadde vi en spesielt fin, romantisk kveld sammen. Han hadde bundet meg i tau, suspension, og jeg følte meg deilig svimmel og glad. Etterpå masserte vi hverandre i senga, og så da han skulle til å ha sex med meg, begynte jeg å gråte fordi jeg følte meg så lykkelig, så heldig. Tenk at akkurat jeg er den som får oppleve han liksom, så kjekk, smart, deilig og lidenskapelig som han er. Begynte å gråte, og så elsket han sakte med meg mens vi kysset hefitig og jeg klarer liksom aldri å få nok av han.

Vi kan og ha helt vanlig sex uten noe spesielt forspill eller masse styr, kanskje f.eks. at han er kåt og vil ha sex før vi sovner. Da hender det også at jeg kan gråte, selv om det er helt "vanlig" hverdagssex. Etterpå holder han rundt meg, vi ligger tett inntil hverandre og jeg føler meg aldri så lykkelig som akkurat i sånne øyeblikk. Føler meg som verdens heldigste og lykkeligste, fordi akkurat han har valgt akkurat meg. Vil bare stoppe tiden og ligge i armene hans for alltid. ❤️

Er det flere som kjenner på sånne følelser?

Anonymkode: a822c...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Har vært sammen i seks år, og det hender fortsatt innimellom. :) 

Anonymkode: f9378...f00

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min var i Afghanistan for 2 år siden. Husker godt da han kom hjem.. Aldri vært så glad og emosjonell i hele mitt liv. 💖 Husker vi hadde sex, begge gråt etterpå og klemte hverandre i flere titalls minutt. 🥰

Anonymkode: 9116f...0b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jepp.

Har vært sammen i seks år, og det hender fortsatt innimellom. :) 

Anonymkode: f9378...f00

Koselig, håper vi også har det sånn om fire år. Da vil det være seks år totalt for oss også. :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samboeren min var i Afghanistan for 2 år siden. Husker godt da han kom hjem.. Aldri vært så glad og emosjonell i hele mitt liv. 💖 Husker vi hadde sex, begge gråt etterpå og klemte hverandre i flere titalls minutt. 🥰

Så bra han kom hjem igjen, skjønner godt dere begge var lykkelige da. :) 

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er vanlig. 

Anonymkode: 48f6f...d91

Skrevet

Mange menn utnytter kvinner for sex.

Finner de ut hvilke knapper de skal trykke på, så gjør de det.

For enkelte kvinner er det blomster og komplimenter som skal til, for andre er det å dominere litt og binde fast etc.

Da reagerer en god del kvinner slik som det der. De blir kjempeforelska, utadegsjæl-forelska. Det er ikke noe unikt, det er veldig vanlig.

Men det er også noe som oftest vil ta slutt. Mannen bygger opp selvtilliten når dama er så forelsket. Plutselig tiltrekker han seg damer som yter like mye som de nyter. Og da vil han selvfølgelig heller ha det slik, et likestilt forhold hvor han ikke må «betale» for sex. 

Det sagt, har snakket til mange nok som er der du er per i dag, og har sjelden kommet gjennom med mine innsigelser. De fleste føler jo at de gir like mye som de får (og det stemmer jo på en måte, siden han får sex). Og dermed ser de ikke at de blir lurt. Eller vil ikke se.

Men du kan jo huske det til den dagen det skjer. Da kan du huske tilbake at du faktisk ble advart - her og nå.

Det du beskriver er en mann som «kjøper» sex mot å binde deg fast og holde ut med gråt og alt du måtte ønske. Men vil du ha et ordentlig forhold må det være et likestilt et. 

Anonymkode: d16f7...d05

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange menn utnytter kvinner for sex.

Finner de ut hvilke knapper de skal trykke på, så gjør de det.

For enkelte kvinner er det blomster og komplimenter som skal til, for andre er det å dominere litt og binde fast etc.

Da reagerer en god del kvinner slik som det der. De blir kjempeforelska, utadegsjæl-forelska. Det er ikke noe unikt, det er veldig vanlig.

Men det er også noe som oftest vil ta slutt. Mannen bygger opp selvtilliten når dama er så forelsket. Plutselig tiltrekker han seg damer som yter like mye som de nyter. Og da vil han selvfølgelig heller ha det slik, et likestilt forhold hvor han ikke må «betale» for sex. 

Det sagt, har snakket til mange nok som er der du er per i dag, og har sjelden kommet gjennom med mine innsigelser. De fleste føler jo at de gir like mye som de får (og det stemmer jo på en måte, siden han får sex). Og dermed ser de ikke at de blir lurt. Eller vil ikke se.

Men du kan jo huske det til den dagen det skjer. Da kan du huske tilbake at du faktisk ble advart - her og nå.

Det du beskriver er en mann som «kjøper» sex mot å binde deg fast og holde ut med gråt og alt du måtte ønske. Men vil du ha et ordentlig forhold må det være et likestilt et. 

Dette kjenner jeg meg igjen i. Verdens værste kjæreste, en skikkelig skummel mann. Han holdt på med flere damer på samme tid, sa og lovte det samme til alle sammen. Løgner gang på gang. Ble ordentlig psykisk dårlig av han. Kom meg heldigvis ut til slutt.

Anonymkode: acc3d...083

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men det du beskriver er jo helt normale følelser. Klart det er godt å se hverandre igjen og at man reagerer emosjonelt etter en reell psykisk påkjenning. Og klart reelle psykiske påkjenninger hender innimellom. Det er sånn livet er.

Det man må skille mellom er det at de skjer innimellom som en del av livet selv, og det at man utfører en bevisst handling for å fremkalle slike følelser.

Det siste ligner avhengighet, og det er ikke sunt for noen på sikt. Det er ikke sunt for kroppen å bevisst eller ubevisst påføre drama, for å føle mest mulig intenst. Man kan få en hel haug med ulike hormonelle sykdommer, som en følge av at man setter systemet på prøve. I tillegg ender man sjelden opp med det man vil ha, fordi når man ikke lengre er interessant nok for sex og forelskelsesrus, så har man ingen andre ting å spille på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette kjenner jeg meg igjen i. Verdens værste kjæreste, en skikkelig skummel mann. Han holdt på med flere damer på samme tid, sa og lovte det samme til alle sammen. Løgner gang på gang. Ble ordentlig psykisk dårlig av han. Kom meg heldigvis ut til slutt.

Anonymkode: acc3d...083

Godt du kom deg ut!

Ja, én ting er det psykiske, men en annen ting er det hormonelle. Man har jo en drøss med hormoner til en hver tid, som styrer alt fra lykke og søvn og sultfølelse og stress og seksuell lyst. I en normal tilværelse så vil kroppen og hormonene styre seg selv, og systemet vil fungere hensiktsmessig. Mens hvis man utsetter systemet for langvarig belastning så vil kroppen til slutt bli emosjonelt og hormonelt overbelastet, og man får problemer med de tingene som har med hormoner å gjøre.

Man bør være på vakt. Men dessverre så er det nettopp disse «oppjagede» hormonene som forteller oss at vi ikke skal være det. Litt som i krise når man får en rus av adrenalin som gjør at man overser smerten og tåler mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...