AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Vet alle reagerer forskjellig, men hvor vondt er det? Jeg sliter med irritabel tarm, og har generelt mye vondt i magen. Blitt vant til smerter daglig. I går kveld fikk jeg en annen type smerte enn det jeg har hatt før, sovna såvidt litt i natt men nå er smerten kun nederst på høyre side. Konkluderer med at det kan være blindtarmen, men trodde samtidig at jeg da skulle hatt helt umenneskelige smerter. Prøver å ringe legekontoret, foreløpig stått i telefonkø i 40 min. Har tatt Paracet, men det tar ikke smertene. Forsåvidt ingen andre symptomer. Anonymkode: 3b75f...650
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Jeg hadde vondt, men ikke sånn at jeg hylte liksom.. Lå på sofaen og vrei meg og stønna, hadde aldri dratt til legevakten om ikke mannen hadde insistert - litt flaut å oppsøke legevakt for vondt i magen liksom.. 🙈 Men legen mistenkte blindtarmen etter en sjekk, og sendte meg direkte til sykehuset (fikk tilbud om ambulanse, men jeg takket nei fordi mannen kunne kjøre). Anonymkode: 1cbbf...839
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde vondt, men ikke sånn at jeg hylte liksom.. Lå på sofaen og vrei meg og stønna, hadde aldri dratt til legevakten om ikke mannen hadde insistert - litt flaut å oppsøke legevakt for vondt i magen liksom.. 🙈 Men legen mistenkte blindtarmen etter en sjekk, og sendte meg direkte til sykehuset (fikk tilbud om ambulanse, men jeg takket nei fordi mannen kunne kjøre). Anonymkode: 1cbbf...839 Ligger på sofaen jeg å, konstant smerte på en måte, men føles ikke som at jeg skal dø 🤷♀️😅 Prøver å ringe fastlegekontoret enda, så får vi se, legevakta er et stykke unna, har ikke bil, så håper jeg får komme til fastlegen 🙈 Tenker også det er flaut i og med at jeg har irritabel tarm, men det er jo en annen type smerte 🤷♀️😅 Anonymkode: 3b75f...650
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå