Gå til innhold

Kontakte hun jeg mistenker han var utro med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg og kjæresten har hatt en litt vanskelig periode i det siste. 
Etter en dag hvor vi kranglet så dro han på byen, og tanken var at vi skulle møtes ute. 
Jeg prøvde å ringe han i 2 tiden for å treffes, men da var det en jente som tok telefonen og spurte hvem jeg var. Deretter ble det lagt på. 
Fikk ikke kontakt med han resten av kvelden, og dagen etterpå ringte han meg klokken ett og sa at han havnet på nach med noen kompiser og tre jenter fra uteplassen, og sovnet der (var på tur hjem når han ringte).  
Jenta hadde tatt telefonen hans uten lov, og han var for full til å tenke at han burde ringe meg opp igjen og forklare dette. 
Denne jenta la han også til på snapchat og han sa at han hadde skrevet noen meldinger med henne (kun om formen dagen derpå og div).

Helgen etter da jeg sov hos han fant jeg 5 lange mørke hår i sengen hans rundt hodeputen. Jeg er blond. 
Dette har vi diskutert mye og han aner ikke hvor de kommer fra. Jeg mistenker selvfølgelig utroskap, og lurer på om det kan være denne jenta fra forrige helg som han har truffet igjen. Han blånekter på at han noensinne har vært utro mot meg, og sa at vi fikk heller bare gjøre det slutt om jeg ikke klarte å tro på han. Han kunne ikke forklare hårene, og hadde sagt unnskyld for at han ikke ringte meg angående nach.  

Jeg så snapchat navnet til denne jenta han la til forrige helg.
Spørsmålet er derfor: Burde jeg kontakte henne for å spørre om noe har skjedd? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: cf5cf...092

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje denne jenta la igjen håret der med vilje? Ei jeg kjente gjorde dette med en fyr hun var keen på for at han kanskje skulle bli single og søke trøst hos henne - det er mange rare mennesker der ute, men det du må bestemme deg for er om du stoler på kjæresten din eller ikke.. 

Anonymkode: 23c07...2bb

• Liker 7
Skrevet

Han har vært utro, ingen tvil. 

Anonymkode: 6ab1a...cba

• Liker 25
Skrevet

I mitt tilfelle, som ikke er helt ulikt ditt, utover at han innrømte å ha hatt en «fylletabbe» (ja, det finnes en egen tråd om det)

-så ville jeg sendt henne blomster om jeg visste hvem hun var. Du vet, sånn for å hjulpet meg til å se hvordan han egentlig er så jeg slapp å bruke mer tid på han 

• Liker 4
Skrevet

Kan du ikke bare slå opp med han, han er ett monster, fortjener ikke kjærlighet, han er bortkastet tid

Anonymkode: a9010...262

• Liker 1
Skrevet

Hva forteller det deg om forholdet ditt at du forventer mer ærlighet fra en fremmed enn fra partneren?

• Liker 23
Skrevet

La oss si at du får kontakt med henne, og hun sier at ingenting skjedde. Klarer du å slå deg til ro med det? Hvis svaret er nei, skal du i alle fall ikke gjøre det. 
Hun har ikke noe med dette uansett, så jeg ville latt det ligge, men poenget er at du må finne ut av om du klarer å stole på kjæresten din uavhengig av henne. Er tilliten vekk, så er gjerne grunnlaget for forholdet vekk også, uavhengig av om han har vært utro eller ei. 

• Liker 6
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden):

Hva forteller det deg om forholdet ditt at du forventer mer ærlighet fra en fremmed enn fra partneren?

Dette! 

• Liker 6
Skrevet

TS: 
Hun kan ikke lagt det igjen med vilje, da han har sagt at han ikke har hatt noen andre jenter i sin leilighet verken på besøk eller i senga. Han hevder kun at de var på nach sammen hos en annen. 

Hvorfor skal jeg sende henne blomster? Vet kun navnet som stod i snapchatten hannes, ingenting mer. 

NymeriaRhoynar: Godt spørsmål. Han har løyet mye til meg opp igjennom disse to årene, så har vel mer eller mindre alltid hatt litt tillitsvansker. Tror det er derfor jeg ønsker å få svar fra henne. Om hun også forteller at det ikke skjedde noe mellom dem, så får jeg litt mer tillitt til han. 

• Liker 2
Skrevet

Og der postet jeg uten anonym ja - jaja :) 

• Liker 1
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Alice_88 skrev (1 minutt siden):

TS: 
Hun kan ikke lagt det igjen med vilje, da han har sagt at han ikke har hatt noen andre jenter i sin leilighet verken på besøk eller i senga. Han hevder kun at de var på nach sammen hos en annen. 

Hvorfor skal jeg sende henne blomster? Vet kun navnet som stod i snapchatten hannes, ingenting mer. 

NymeriaRhoynar: Godt spørsmål. Han har løyet mye til meg opp igjennom disse to årene, så har vel mer eller mindre alltid hatt litt tillitsvansker. Tror det er derfor jeg ønsker å få svar fra henne. Om hun også forteller at det ikke skjedde noe mellom dem, så får jeg litt mer tillitt til han. 

Det er bare å gjøre det slutt med en gang, du trenger ikke å høre med denne jenta.

Gjest På druen
Skrevet

Uansett svar, hva har du tenkt til å gjøre etterpå? 

Skrevet

Skal du gå gjennom livet og verifisere hans svar fordi du ikke egentlig har tillit til han på grunn av tidligere løyner? 
Jeg ville ikke levd slik, jeg ville ikke sett på en fremtid på den måten - jeg ville sagt takk for meg, og at dette orker jeg ikke leve med. Fortalt han at når har bestemmer seg for å være en fyr som har så mye respekt for seg selv at han alltid er ærlig kan han ringe meg, men jeg er for glad i meg selv til å ha det slik og jeg kommer ikke til holde pusten mens jeg venter på telefon.,. 

Anonymkode: 23c07...2bb

• Liker 2
Skrevet

2 år er egentlig ikke veldig lang tid. Om du på den korte tiden allerede har opplevd flere løgner så skal du ikke være sammen med denne mannen uansett.

M46

Anonymkode: 40e79...bd7

• Liker 15
Skrevet

Jeg ville ha kontaktet henne. Si at du ikke klandrer henne dersom det har skjedd noe, men at du trenger å vite.

Det kan godt hende at de har hatt sex, men at han ikke har fortalt at han hadde kjæreste. Har selv opplevd dette, og fikk forferdelig vondt av kjæresten hans etterpå. Dersom dette var et tilfeldig ligg i fylla, er det lite sannsynlig at hun har noen personlig agenda for å lyve til deg. De fleste vil klare å sette seg inn i din situasjon, og tvilen du føler nå.

Tror ikke at hun er ute etter å stjele kjæresten din, ut ifra måten du beskriver situasjonen på.

Kanskje du vil oppdatere oss på hvordan det går med deg, og hva du velger å gjøre? ❤️

Anonymkode: 843ea...fd2

• Liker 7
Skrevet

Hvis du klarer å finne ut hva hun heter kan du google henne/fb/Instagram og se hvordan hun ser ut for å se om hun er mørk med langt hår?

Anonymkode: b4370...0ab

• Liker 2
Skrevet

Om jeg får vite at det ikke skjedde noe med denne jenta, så vil jeg jo heller la ting ligge og se fremover. 
Tro på det han sier. Selv om de hårene i sengen tyder på at det har vært noen der, så har jeg jo lyst å tro han når han sier at det faktisk ikke har vært noen der. 
Om derimot hun sier at noe skjedde, og jeg vet at hun ikke er forpliktet til å svare meg på det, så klarer jeg ikke fortsette. 

Vi har hatt det fint samme tross at han har løyet en del. Jeg er nok litt i overkant konfronterende, og han har sagt at årsaken til at han har løyet tidligere er fordi han ikke orker diskusjon eller krangling. Han er veldig konfliktsky. Han tviler også en del på forholdet når det blir krangling. Det er vel i hovedsak jeg som gjør alt jeg kan for å holde oss sammen.. 

• Liker 1
Skrevet

Det stod kun et navn i snapchatten - litt uvanlig navn faktisk, så har både googlet, FB og instasøkt etter henne. 
Han har bekreftet at alle de tre jentene som ble med på nach hadde mørkt hår. 

• Liker 1
Skrevet

Løyner, selv om det er "fordi han er konfliktsky", er ikke ok. 

Kommentar om at dere får bare gjøre det slutt da, tyder på at han er desperat. Jeg vil tro han har urent mel i posen, men håper at den kommentaren får deg til å slutte å spør. "Nei vi skal jo ikke gjøre det slutt, han hadde aldri sagt det sånn om han hadde vært utro". 

Selv mine små barn forstår at det er bedre å være ærlig, og bli konfrontert med det man har gjort galt, enn å lyve og få tillitsproblemer på toppen av det man har gjort galt. 

Anonymkode: 8e056...d2a

• Liker 1
Skrevet

Du har jo ingen garanti for at det hun sier er sant. Hun kan lyve å si nei. Hun kan lyve å si ja.. Det kan være at det var en annen jente der. Han kan ha lagt med venninnen hennes, og det kan ha vært venninnens hår.. 

Du må rett å slett bestemme deg for å stole på han, og finne ut om du kan leve med han

Anonymkode: be7f3...561

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...