AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hei! Er bare 8 uker på vei, men som sist er jeg så utrolig oppblåst at jeg føler jeg ser gravid ut allerede. Pga jobben min er jeg nødt til å ha noen finere jobbklær. Noen som har noen tips til stretch-bukser som ser OK ut. Gjerne svarte litt "dressbukser" Anonymkode: ddcec...d26
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Kanskje sånner gravid bukser med stretch-felt i sidene? De ser ut som de kan passe fra tidlig av. Jeg hadde noe lignende etter fødsel i 2018, det var ikke en gravidbukse men for den myke magen var den veldig behagelig og så likevel pen ut. Anonymkode: a4cc6...cc2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Mulig med litt store strikkegensere? Bluser med rysjer og lignende foran? Da kan du jo ha gravidbukser under Anonymkode: 81d35...74e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Vet ikke om den har det uttrykket du er ute etter, men Jonna-modellen til Lindex har høyt liv, mye stretch, og glidelås i siden, og jeg syns den var veldig behagelig både i begynnelsen av graviditeten og etter fødsel. Boob Design har også gravidbukser som funker bra både med stor og liten mage. Anonymkode: ecc31...461
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om den har det uttrykket du er ute etter, men Jonna-modellen til Lindex har høyt liv, mye stretch, og glidelås i siden, og jeg syns den var veldig behagelig både i begynnelsen av graviditeten og etter fødsel. Boob Design har også gravidbukser som funker bra både med stor og liten mage. Anonymkode: ecc31...461 Ja, sånn er perfekt. Var sånn strikk i livet jeg mente. Da prøver jeg med på de Takk Anonymkode: ddcec...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå