Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er bare 8 uker på vei, men som sist er jeg så utrolig oppblåst at jeg føler jeg ser gravid ut allerede. Pga jobben min er jeg nødt til å ha noen finere jobbklær. Noen som har noen tips til stretch-bukser som ser OK ut. Gjerne svarte litt "dressbukser"

Anonymkode: ddcec...d26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sånner gravid bukser med stretch-felt i sidene? De ser ut som de kan passe fra tidlig av. Jeg hadde noe lignende etter fødsel i 2018, det var ikke en gravidbukse men for den myke magen var den veldig behagelig og så likevel pen ut. 

Anonymkode: a4cc6...cc2

Skrevet

Mulig med litt store strikkegensere? Bluser med rysjer og lignende foran? Da kan du jo ha gravidbukser under

Anonymkode: 81d35...74e

Skrevet

Vet ikke om den har det uttrykket du er ute etter, men Jonna-modellen til Lindex har høyt liv, mye stretch, og glidelås i siden, og jeg syns den var veldig behagelig både i begynnelsen av graviditeten og etter fødsel. 

Boob Design har også gravidbukser som funker bra både med stor og liten mage. 

Anonymkode: ecc31...461

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke om den har det uttrykket du er ute etter, men Jonna-modellen til Lindex har høyt liv, mye stretch, og glidelås i siden, og jeg syns den var veldig behagelig både i begynnelsen av graviditeten og etter fødsel. 

Boob Design har også gravidbukser som funker bra både med stor og liten mage. 

Anonymkode: ecc31...461

Ja, sånn er perfekt. Var sånn strikk i livet jeg mente. Da prøver jeg med på de :) Takk

Anonymkode: ddcec...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...